به گزارش اکونا پرس،

سید مصطفی موسوی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در استان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید 871 پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر 1214 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از دولت یازدهم 423 هکتار سند تفکیکی شهرکهای صنعتی استان اخذ شده بود افزود: با شروع بکار دولت تدبیر و امید و تلاش و همت همکارانم در شرکت شهرکهای صنعتی، این رقم به 553 هکتار رسیده است و شاهد رشد 31 درصدی اخذ سند تفکیکی شهرکها و نواحی صنعتی استان هستیم. موسوی همچنین آمار قراردادهای پروژه های عمرانی انجام شده در دولت تدبیر و امید را 508 مورد اعلام کرد و بیان داشت: ارزش ریالی این تعداد قرارداد 117 میلیارد و 483 میلیون و 8 هزار ریال می باشد. این مقام مسئول آمار اجرای پروژه شبکه فیبر نوری در دولت تدبیر امید را 22 کیلومتر اعلام داشت و ادامه داد: این پروژه ها مربوط به شهرکها و نواحی صنعتی بهشهر، بابلکنار، گلوگاه، نکا، رستمکلا، سلمانشهر و بابلسر می باشد که با هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در ادامه از گازرسانی 11 شهرک و ناحیه صنعتی در استان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه ها به طول 25 کیلومتر و با مبلغی بالغ بر 72 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی شرکت شهرکهای صنعتی را جذب سرمایه گذار است عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید با 901 سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد قرارداد برای 442 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 16 هزار و 257 میلیارد ریال و اشتغالزایی 9 هزار و 346 نفر به بهره برداری رسیده است.

لازم به توضیح است، یکی از اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی مازندران کلنگ زنی پروژه شهرک صنعتی 1000 هکتاری بهشهر بوده که با توجه به کمبود زمین برای احداث واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی، اقدامی خوب در راستای ارتقاء سطح کیفی شهرکهای صنعتی، جذب سرمایه گذار و رشد صنعت در استان خواهد بود.