به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری با اشاره به فرارسیدن 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها در مورد جایگاه این نهاد با اشاره به موفقیت های نظام اسلامی کشورمان در طول دهه های اخیر و نقش پررنگ مردم در کسب این موفقیت ها، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم پایه است و علت تاب آوری این نظام در برابر فتنه های آمریکا و غرب و دشمنان کشورمان، همین است که باعث شده ایران ما علی رغم این دشمنی های بین المللی هر روز بالنده تر از قبل مسیر خود را رو به جلو طی کرده و استراتژی خودش را در جهت مقابله با زورگویی در نظام بین المللی جلو ببرد.
وی با بیان اینکه آنچه در قانون اساسی و نگاهی که مسئولان انقلاب اسلامی درباره مشارکت مردم در نظام تصمیم سازی کشور دارند، بسیار حائز اهمیت است، افزود: در تمام این سال ها حضور مردم در نظام تصمیم گیری کشور را مسئولان انقلاب توسعه داده اند و تلاش کرده اند مردم در همه حوزه ها حضور داشته باشند و شکل گیری شوراها نیز برجسته ترین تبلور مردم سالاری دینی و مردم پایه بودن نظام جمهوری اسلامی است و در قانون اساسی ما حضور مردم یک حضور تشریفاتی تلقی نشده و یک حضور تعیین کننده و جدی است.
سروری در ادامه با اشاره بر نقش مدیریت شهری و شوراها در تاسیس و گسترش خدمات رسانی بانک شهر به شهروندان در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان بانکی که بیشترین تعاملات را در پروژه های مدیریت شهری در سطح شهرها و به خصوص شهر تهران دارد، غیرقابل انکار است و ما شاهدیم که بانک شهر، نگاه بنگاه داری ندارد و نگاهی مسئولانه و مدبرانه به حوزه شهری دارد.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر همواره در کمک به گسترش حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار وارد شده و در سرمایه گذاری ها با مدیریت شهری، همکاری جدی داشته است، گفت: این بانک یکی از عوامل موثر در پیشرفت جدی شهر در حوزه حمل و نقل عمومی است. بانک شهر امروز به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در کنار عوامل دیگر در توسعه حمل و نقل درون شهری معرفی می شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از عملکرد بانک شهر در پیشبرد پروژه های شهری گفت: به نظر می رسد رفته رفته مدیران شهری احساس می کنند که پشتیبان و حامی خوبی در توسعه پروژ های شهری در کنار خودشان به نام بانک شهر دارند و این همکاری و حمایت بانک ، قابل تقدیر است. باید از همه مدیران شهری خواست این نگاه تاثیرگذار و مسئولانه بانک شهر را مغتنم دانسته و نهایت استفاده را از این همکاری بکنند.