به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در رزمایش جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح، با در تشریح شخصیت رئیس جمهور شهید گفت: شهید رئیسی مایه آبروی ملی بود و برای ملت ایران آبروی ملی بیشتری به ارمغان آورد و ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگتر و برجسته‌تر کرد.

وی صداقت را یکی از ویژگی‌های مهم و قابل توجه شهید فقید آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: ایشان پرتلاش و مدام در فعالیت بودند. حجم قابل توجهی از سفر و سرکشی به اقصی‌نقاط کشورمان داشتند که در نوع خود حقیقتاً بی‌نظیر بوده است. مقام معظم رهبری نیز در توصیف این ویژگی شهید رئیسی، ایشان را خستگی‌ناپذیر توصیف کردند. آنچه در این رابطه به نظر من از اهمیت زیادی با محوریت شهید رئیسی برخوردار است این است که فعالیت‌ها و اقدامات ایشان ماهیت نمایشی نداشت.»

وی با بیان اینکه همه نامزدهای معرفی شده سرمایه های انقلاب هستند گفت: کشتی انقلاب به ساحل مقصد پیش می‌رود و هیچ جریانی نمی‌تواند آن را از حرکت باز دارد.

وی با اظهارامیدواری کرد: ان‌شاءالله ملت قدرشناس و فهیم ما با آگاهی و درک شرایط  بتوانند به انتخابات آبرومند دست یابند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید محمد محسنی، مشاور فرهنگی و ستاد اقامه نماز منطقه مخابرات تهران نیز مشارکت قوی مردم، رقابت برای انتخاب اصلح، سلامت انتخابات و امنیت را از مهم‌ترین ویژه‌های هر انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: مخابرات اصلی‌ترین نقش را در سلامت و امنیت انتخابات دارد.

مشاور فرهنگی و ستاد اقامه نماز منطقه مخابرات تهران با اشاره به نقش مخابرات در صرفه‌جویی فرایند انتخابات گفت: خدمات این شرکت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان، افزایش سرعت، آسانی ثبت آرا و کم‌شدن عوامل اجرایی شود.

حجت‌الاسلام محسنی افزود: اول قدم شرکت مخابرات ایجاد پایداری زیرساخت‌های مخابرات برای انتخابات با تلاش کارکنان این شرکت است.