به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل این شرکت، در این مراسم که صبح امروز یکشنبه یکم مهرماه ۱۴۰۳، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه.داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و باید همواره در جهت خدمت به آنها کوشا باشیم؛ هر چند که هر کاری که ما انجام بدهیم نمی‌توانیم یک لحظه از لحظاتی را که این عزیزان در فقدان عزیزان‌شان طی کرده‌اند جبران کنیم.

مهندس سلطانی در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، معاونان شرکت و مدیران مناطق مخابراتی سراسر کشور و به صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی در ساختمان شهید زاهدی مخابرات اصفهان برگزار شد؛ با تأکید بر عملگرایی در شرکت مخابرات ایران گفت: امیدوارم بتوانیم مسؤولیت‌ها و تکالیف سنگینی را که شهدا بر عهده ما گذاشتند به‌خوبی پاسخ دهیم.

وی با اشاره به فرموده امام شهدا  مبنی بر این‌که “حفظ نظام از اوجب واجبات است” تصریح کرد: برای حفظ نظام، هر کس در هر جایی که هست باید با نیت خالصانه و عمل مجاهدانه، تمام تلاش خود را برای انجام درست وظایف محوله به کار ببندد و از شهدا بخواهد که با دعای خودشان ما را در مسیری که خدا خواسته ثابت‌قدم قرار دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت مخابرات ایران با اهدای ۳۳۳ شهید و حدود پنج هزار جانباز و ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی، جزء ستون‌های اصلی نظام اقتصادی کشور است و امیدواریم بتواند به تکلیف خود عمل کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان هم در این مراسم، گرامی‌داشت یاد شهدا و خانواده آنان را به منزله جهاد فی سبیل‌الله قلمداد کرد و گفت: برگزاری کنگره، نام‌گذاری اماکن، سرکشی به خانواده شهدا و انتشار پیام شهدا در قالب کتاب، داستان، رسانه، سینما و انواع هنرها، همه و همه از مصادیق زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست.

سردار سرتیپ مجتبی فداء، افزود: امانتی که شهدا بر گردن ما گذاشتند حفظ نظام است که راه حفظ آن، صبر، استقامت، پایداری و حرکت در مسیر رهبری و مرزبندی با دشمنان است.