به گزارش اکونا پرس،

ما هر روز گوشی‌های موبایل را با خود حمل می‌کنیم و به همین دلیل این شانس را داریم تا در هر لحظه‌ای از دنیای اطراف و پیرامون خود برای الهام‌ گرفتن و یافتن سرنخ‌های خلاقیت‌های ذهنی خود استفاده کنیم.

تاشوهای جدید Z Flip6 و Z Fold6 سامسونگ به کمک فناوری Galaxy AI این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا از طریق عکس‌‌ها، ویدئوها و طرح‌ها و نقاشی‌ها، خلاقیت خود را پرورش دهند. در ادامه بخشی از این قابلیت‌ها را معرفی کرده‌ایم. 

شروع با طرح خام، پایان با یک شاهکار

ما در هنگام سفر و مهمانی با دوستان‌مان، عکس‌های زیادی می‌گیریم، اما همیشه تنها یک عکس خاص از میان انبوه تصاویر به یادگار می‌ماند. زمان‌هایی پیش می‌آید که ما قصد داریم تا تغییراتی را در این تصویر خاص ایجاد کنیم، مثلا به عکسی که از دخترمان در مراسم تولدش گرفته‌ایم، یک تاج طلایی و زیبا اضافه کنیم. اما به نرم‌افزارهای حرفه‌ای ادیت و ویرایش عکس دسترسی نداریم و از مهارت کافی هم برخوردار نیستیم.

این کار به راحتی شدنی است: فقط کافیست قابلیت «طرح به تصویر» یا Sketch to Image را در گوشی‌های Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 بکار بگیرید.   

تنها کاری که شما باید بکنید این است که یک طرح خام (اسکچ) از آنچه می‌خواهید در عکس باشد، بکشید. پس از آن و طی چند ثانیه، طرحی که کشیده‌اید، پیش چشمان شما، به یک شیء واقعی و سازگار با حال و هوای عکس تبدیل می‌شود. قابلیت Sketch to Image، طرح‌های ساده و سریع شما را به آثار هنری چشم‌نواز و خیره‌کننده تبدیل می‌کند. علاوه بر قرار دادن این طرح‌ها بر روی عکس‌های گرفته شده، این فرصت را دارید تا در صورت تمایل با یک بوم خالی کار را شروع کنید و از ابتدا به خلق یک اثر هنری مشغول شوید.

با انتخاب گزینه‌های دیگری مثل آبرنگ یا تصاویر سه‌بعدی کارتونی، می‌توانید سبک دلخواه خود را بر روی تصاویر پیاده‌سازی کنید. قابلیت طرح به تصویر، عکس‌هایی کاملا طراحی شده و دوست‌داشتنی به شما ارائه می‌دهد.

بازسازی پرتره ‌با هوش مصنوعی

عکس پروفایل، عنصر مشترک و ثابت تمامی شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. یک تصویر پروفایل جذاب و گیرا کمک می‌کند تا تعداد دنبال‌کنندگان شما افزایش یابد. قابلیت استودیوی پرتره (Portrait Studio) در گوشی‌های تاشوی سامسونگ شما را برای رسیدن به این هدف همراهی می‌کند. 

معمولا سلفی‌ها یا عکس‌هایی که از خودمان می‌گیریم همان تصویر نهایی است، اما با قابلیت استودیوی پرتره این تنها آغاز راه محسوب می‌شود. به کمک این قابلیت شما می‌توانید انتخاب کنید که تصویر پرتر‌ه‌تان، به شخصیت‌های کمیک‌بوک‌ شبیه شود یا مشابه یک نقاشی آبرنگ باشد و یا اینکه به تصاویر سه‌بعدی کارتونی یا طرح‌های ساده تبدیل شود.

برای شروع کافیست از خودتان یا شخصی که می‌خواهید تصویر پروفایل جذابی داشته باشد، عکس بگیرید. سپس وارد قسمت Photo Assist در گالری گوشی‌تان شوید و گزینه Portrait Studio را انتخاب کنید. در این بخش سبک و استایلی که به دنبالش هستید را انتخاب کنید، دکمه Generate را بزنید و دیگر همه چیز را به هوش مصنوعی بسپارید. فناوری Galaxy AI سامسونگ، به سرعت عکس پروفایل جذابی را به شما ارائه می‌دهد تا آن را به اشتراک بگذارید. از این پس شما تصویر پروفایل جدید و منحصربه‌فردی دارید که همه از شما چگونگی تهیه آن را می‌پرسند.

ثبت آنی حرکات آهسته

گاهی اوقات لحظاتی در زندگی پیش می‌آید که یک عکس به تنهایی نمی‌تواند حس و حال آن دقایق را منتقل کند. لحظه پرش‌های بلند برای زدن توپ در پارک یا تکان دادن روسری در میان نسیم خنک کنار دریا؛ برای ثبت چنین لحظاتی به یک ویدئوی چند ثانیه‌ای جذاب نیاز دارید تا شور و هیجان آن برای همیشه جاودانه شود.

دوربین گوشی‌های Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 برای چنین زمان‌هایی است که از قابلیت Instant Slow-Mo بهره می‌برند. این ویژگی افکت خاصی را به ویدئوهایی که ضبط می‌کنید یا از قبل ضبط کرده‌اید، می‌بخشد. در این قابلیت مبتنی بر Galaxy AI، از طریق فناوری AI FRC با ایجاد فریم‌های میانی جدید بر اساس ویدیویی که از قبل وجود دارد، ویدیوهایی آهسته با جزئیات بالا ایجاد می‌شود.

برای استفاده از قابلیت Instant Slow-Mo ویدئوی مورد نظرتان را در بخش گالری گوشی پخش کنید، بر روی صحنه‌ای که می‌خواهید به حرکت آهسته تبدیل شود، ضربه زده و نگه دارید. در این لحظه شما ضمن دیدن آنی افکت مورد نظرتان، به سایر گزینه‌ها برای ویرایش ویدئو دسترسی دارید. پس از ایجاد ویدئو و خلق حرکات آهسته، می‌توانید ویدئو را از راه‌های مختلف با دیگران به اشتراک گذارید. در قابلیت Instant Slow-Mo شما می‌توانید بارها ویدئوهای مورد نظرتان را تماشا و ویرایش کنید و همین موضوع، بستر مناسبی برای بروز و ظهور خلاقیت‌های پیدا و پنهان شما می‌شود.

با قابلیت‌های Galaxy AI در گوشی‌های Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 شما به هر آنچه برای جذاب‌تر کردن عکس‌ها و ویدئوهای خود نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. طرح‌های خام شما به تصاویر سه‌بعدی شگفت‌انگیز تبدیل می‌شوند، عکس‌های پرتره‌تان به سبک‌های هنری متنوع در می‌آید و ویدئوهای شما با اضافه شدن حرکات آهسته، به فیلم‌های سینمایی شبیه می‌شوند.

در واقع تاشوهای Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6، ابزارها و راهکارهایی را در دسترس شما می‌گذارند که می‌تواند خلاقیت خفته شما را بیدار کند.