به گزارش اکونا پرس،

علی خدری مدیرعامل این شرکت در دیدار با سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نیاز و ایجاد تعامل و هم افزایی بین دستگاه ها و سازمان ها، برای بهینه شدن و پویایی انجام امور در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و هم چنین شتاب بخشی به خدمات یک ضرورت انکار ناپذیر است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به خدمت به مناطق محروم و کسب رتبه برتر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در جشنواره شهید رجایی تصریح کرد: کسب این دستاورد در بین دستگاه های اجرایی استان حاصل تلاش همکاران و تعامل و هم افزایی سایر ارگانها و نهادهای انقلابی و ارزشی و مجموعه دستگاههای اجرایی استانی و ملی بوده است. 

وی خاطرنشان ساخت: باتوجه به سرقت گسترده تجهیزات شبکه ها و تاسیسات برق درسطح شهرهای استان انتظار می رود بابرجسته کردن موضوع در شورای تامین استان و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در قرارگاه کربلا بتوانیم در زمینه های مختلف همکاری لازم را داشته باشیم.

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیز در سخنانی از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تلاش مجاهدانه کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی نمود .

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا افزود:ما  آمادگی کامل در جهت همکاری و تعامل با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در راستای محرومیت زدایی و هرگونه کمک و هم افزایی درتمامی زمینه ها اعم از  خدمات برق رسانی،توسعه پایدار، مدیریت مصرف،کاهش تلفات و به ویژه جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق داریم.