به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، ظهر روز دوشنبه ۱۳ تیرماه سال جاری، محمد حسن آصفری، نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان در مجلس به همراه غفاری دبیر و عضو شورای اسلامی شهر اراک،حجت اله مرادی معاون امور زیربنایی و حمل نقل شهری، ساده‌وند سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و کارشناسان سازمان، از محل توقفگاه اتوبوسرانی شهرداری بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مرادی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اتوبوس و تاکسی‌های حمل و نقل شهری اراک، برنامه‌های در دست اقدام سازمان و فعالیت‌های انجام شده را توضیح داد.

در ادامه ساده‌وند به هوشمند سازی اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و گفت: برای شروع کارتخوان‌های اتوبوس‌ها فعال شده و پرداخت الکترونیک صورت می‌گیرد. 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا اواسط مرداد ماه اتوبوس‌های تازه خریداری شده را به ناوگان شهری اضافه کنیم تا کمبود اتوبوس در خطوط را جبران نماییم.

علی‌اصغر غفاری دبیر شورای اسلامی شهر اراک نیز از حمایت و عزم شورا برای حل مشکلات حمل و نقل شهری اراک گفت و اظهار امیدواری کرد که در این خصوص شورای شهر، شهرداری و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گام‌های بلندی بسوی تحقق برنامه‌های مدیریت شهری و حمل و نقل در راستای رضایت‌مندی شهروندان بردارند.در پایان  آصفری از سطح توقفگاه و قسمت‌های مختلف آن بازدید نموده و برخی مشکلات را بصورت شفاهی پیگیری نمود.

خبرنگار اراک-  سید محسن موسوی