به گزارش اکونا پرس،

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری برنامه های متعددی برای گروه های هدف تعیین شده در حال برگزاری است.

سعید ناظمی  ادامه داد: مطابق با برنامه ریزی های انجام شده، روز 28 آذرماه  به منظور ترویج فرهنگی ایمنی و ترافیک در گروه های آسیب پذیر کودکان، برنامه ای فرهنگی به همراه مسابقه و بازی در محور جهانی چهارباغ برگزار شد که با استقبال  اقشار  مختلف به ویژه کودکان روبرو شد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و ارتقا فرهنگ ترافیک برای پیشگیری از تصادفات رانندگی گفت:  ذهن کودکان  پذیرش و آمادگی بیشتری برای دریافت آموزش ها دارد لذا یکی از مهمترین گروه های هدف آموزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است.

ناظمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کودکان تاثیربالایی در اصلاح رفتارهای ترافیکی والدین خود دارند و لذا ما برای اصلاح و کاهش تصادفات بر روی کودکان سرمایه گذاری کرده ایم.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: یکی دیگر از اهداف اجرای این برنامه در محور شهری چهارباغ، آشنایی بیشتر مردم با خدمات راهداری و شماره های ضروری مورد نیاز در هنگام حوادث رانندگی بود.

ناظمی تصریح کرد: معمولا مردم با مسئولیت راهداران در جاده ها نا آشنا هستند، هدف ما آشنایی مردم با راهداران و خدمات آنها و همچنین آشنایی با سامانه و تلفن گویا 141 است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب برای سفرهای جاده ای و اطلاع از وضعیت جاده ها، تماس با راهداران در هنگام بروز بحران در جاده ها، الزامات ایمنی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این برنامه بود.

اصفهان_محسن راعی