دلیلی که باید از یک سیستم مدیریتی برای رستوران خود استفاده کنید این است که این سیستم‌ها تمام کارها و امور مختلف را با بیشترین سرعت انجام داده و به‌هیچ‌وجه شما را نیازمند ابزارهای دیگر نمی‌کنند. باید قبل‌از خرید نرم افزار کافه‌رستوران، با مزایا و ویژگی‌هایی که در بهترین نمونه آن هست آشنا باشید. ما را همراهی کنید تا در ادامه این موارد را باهم مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم.

چگونه یک نرم افزار رستوران بخریم؟

سوالی که در همین ابتدا پیش می‌آید این است که چگونه باید نسبت به خرید نرم افزار رستوران خوب و حرفه‌ای اقدام کنیم؟ باید گفت که این کار بسیار ساده است. باید ابتدا نمونه‌هایی که در این زمینه وجود دارند را مورد ارزیابی قرار داده و سپس بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

البته باید ویژگی‌های یک محصول خوب را نیز در نظر داشته باشید. به‌طور مثال، باید یک نرم‌افزاری را بخرید که فاکتورهای حرفه‌ای با قابلیت شخصی‌سازی به شما ارائه می‌دهد. همچنین ابزاری که قابلیت اتصال به سرورهای آنلاین را داشته باشد نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

کاربردهای بهترین نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

بهتر است قبل‌از خرید نرم افزار کافه‌رستوران، ببینید که چه کاربردی در این محصول وجود دارد. باید گفت که این اپلیکیشن‌ها می‌توانند موارد فوق‌العاده مهمی را به شما ارائه بدهند. کاربردهای مهمی که برای آن‌ها وجود دارد بدین شرح است:

  • قابلیت مدیریت مشتریان مختلف
  • امکان مدیریت کارکنان کافه و رستوران
  • مدیریت محصولات و مواد غذایی موجود در انبار و یخچال‌ها
  • اضافه و حذف‌کردن انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های گوناگون
  • ذخیره‌سازی داده‌ها در سرورهای آنلاین و محافظت از آن‌ها

رایما سافت؛ بهترین ابزار مدیریت رستوران

به‌دنبال خرید نرم افزار رستوران و کافی‌شاپ هستید؟ پیشنهاد ما خرید اپلیکیشن رایما سافت است. این برنامه یکی از بهترین سیستم‌های مدیریتی برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بوده و قادر است به بهترین شکل برای شما کار کند. قابلیت‌های فراوان آن را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

امکانات و ویژگی‌های بهترین نرم افزار رستوران

بهترین نرم افزار رستوران

باید به این نکته اشاره کنیم که خرید نرم افزار رستوران نیازمند آشنایی با بهترین قابلیت‌هایی است که در این ابزار وجود دارد. ابزاری مانند نرم افزار کافی ‌شاپ رایما سافت دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی است که مهم‌ترین آن‌ها بدین صورت هستند.

مدیریت کامل و دقیق محصولات غذایی

یکی از قابلیت‌های عالی که توسط نرم افزار رستوران رایما سافت به شما ارائه داده می‌شود، مدیریت کامل و دقیق محصولات غذایی است. درصورتی‌که می‌خواهید به‌راحتی کافه و رستوران خود را ارتقا داده و هوشمندانه آن را کنترل کنید، باید به موجود مواد اولیه نیز توجه داشته باشید.

رایما سافت این قابلیت را برای شما ایجاد کرده تا در کمترین زمان ممکن، انواع موادی که برای غذاها و نوشیدنی‌های خود نیاز دارید را کنترل کند. یک مسئول می‌تواند هنگام استفاده از این مواد موجودی آن‌ها را کم کرده و انبار را به‌روز نگه دارد.

ایجاد اشتراک برای مشتریان مختلف

مورد دیگری که باید به‌عنوان یکی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از نرم افزار رستوران رایما به شما ارائه کنیم، قابلیت ایجاد اشتراک برای مشتریان مختلف است. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای بین رستوران‌ها فعالیت می‌کنید.

قطعا روزانه مشتریان زیادی به شما مراجعه می‌کنند. ازمیان این افراد، برخی مشتریان ثابت بوده و بهتر است به آن‌ها اشتراک ارائه دهید. ثبت اشتراک مشتریان باعث می‌شود تا یک مشتری حساب ماهیانه داشته و بتواند از جشنواره‌ها و تخفیف‌های شما باخبر شود. این موضوع جذب مشتری را بیشتر می‌کند.

امکان اتصال به کارت‌خوان‌های گوناگون

موضوعی که باعث شده بسیاری از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نسبت به خرید نرم افزار رستوران رایما سافت اقدام کنند این است که این سیستم امکان اتصال به کارت‌خوان‌های گوناگون را دارد. ممکن است در کافی‌شاپ یا رستوران شما چندین پذیرش وجود داشته باشد.

ثبت تراکنش این کارت‌خوان‌ها کمی زمان‌بر بوده و نیازمند دقت بالایی است؛ اما رایما سافت کار را برای شما راحت‌تر کرده و قابلیت اتصال چندین کارت‌خوان را به‌وجود آورده است. می‌توانید این کارت‌خوان‌ها را از طریق کابل شبکه به سیستم کامپیوتری خود متصل کرده و تراکنش‌ها را ثبت کنید.

تجزیه‌وتحلیل داده‌های رستوران

مزیتی که خرید نرم افزار رستوران رایما سافت به شما ارائه می‌کند این است که این سیستم مدیریت داده‌های رستوران شما را به‌طور کامل تجزیه‌وتحلیل می‌کند. باید در نظر داشته باشید که این کار بسیار مهم بوده و در ثبت گزارش ماهیانه به شما کمک خواهد کرد.

فرض کنید که می‌خواهید امور مالی خود را کنترل کرده و ببینید که در ماه گذشته چقدر مواد مصرف کردید. داده‌های خام معمولا به درد شما نمی‌خورند؛ اما رایما سافت با کمک سیستم‌های پردازشی و حسابداری حرفه‌ای، نتایجی دقیق ارائه می‌کند.

ارائه کامل‌ترین فاکتور برای مشتری و رستوران

اما آخرین قابلیتی که می‌خواهیم در این مطلب به آن اشاره کنیم این است که نرم افزار رستوران رایما سافت فاکتورهای دقیقی را برای مشتری ارائه می‌دهد. در واقع فاکتور کمک می‌کند که مشتری به شما اطمینان کرده و از مبلغ دقیق غذاها و نوشیدنی‌های میل شده مطلع شود.

ازطرف‌دیگر قادر هستید بسته به نیاز خود این فاکتورها را شخصی‌سازی کرده و لوگو، نوشته یا موارد گوناگونی را اضافه کنید. به‌طور مثال، نام کالا، مقدار، میانگین خرید، تخفیف، بهای کل و جمع فاکتور در این برگه قابل ‌ارائه هستند. خالی‌ازلطف نماند که انتقال فاکتور به دستگاه چاپ فاکتور در کمترین زمان انجام می‌شود.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید رستوران و کافی‌شاپ خود را راحت‌تر و دقیق‌تر کنترل کنید، باید خرید نرم افزار رستوران رایما سافت را در اولویت‌های خود قرار دهید. این اپلیکیشن ابزاری است که در سیستم‌های کامپیوتری نصب شده و به شما در کنترل سفارشات کمک می‌کند.

این نکته را نیز باید بگوییم که این ابزار فوق‌العاده عالی قادر است فاکتورهای حرفه‌ای را هم برای آشپزخانه و هم برای مشتری چاپ کند. مزایا و ویژگی‌های مختلف این برنامه را در مطلب بالا باهم بررسی کردیم. می‌توانید آن‌ها را پس‌از خرید نرم افزار کافه‌رستوران رایما سافت دریافت کنید.

منبع : raymasoft.com