به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مهرداد مرادخانی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا،گفت: سپرده‌گذاران برای شرکت در هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا، تنها هشت روز فرصت دارند.

وی با اشاره به این که حداقل موجودی جهت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در دوره جاری، یک میلیون ریال خواهد بود، خاطرنشان کرد: جهت شرکت در قرعه‌کشی علاوه بر حفظ حداقل موجودی(صد هزار تومان)، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی در روز قرعه‌کشی ضروری است.

مرادخانی به جوایز این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا اشاره کرد و بیان داشت: این بانک به پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش، 200 جایزه نقدی هر یک به ارزش 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال، پنج هزار جایزه نقدی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال و 25000 جایزه نقدی هریک به ارزش پنج میلیون ریال به سپرده‌گذاران اهدا خواهد نمود.

گفتنی است همه افرادی که در فاصله زمانی اول مهرماه 1402 تا پایان روز 15 مهرماه 1403 دارای حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا با حداقل موجودی یک میلیون ریال باشند، در این جشنواره شرکت داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند خواهند شد.