به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه، برنامه های مسجد محور و مهارت آموزی فرهنگی و هنری را از مهمترین رویدادهای اوقات فراغت در سال جاری عنوان کرد وافزود: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برای توسعه و ارتقاء فعالیت های تابستانی در مسیر غنی سازی، طرح برنامه های مسجد محوری با انجام فعالیتهای فرهنگی تفریحی و آموزشی تابستانه آغاز کرده است. 

وی افزود : با استفاده از ظرفیت مساجد، ده ها عنوان برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی همچنین برگزاری کلاس های تربیتی و آموزش محور ویژه تفریح و آموزش کودکان و نوجوانان در تابستان برنامه ریزی شده و طرح های مرتبط ابلاغی نیز پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۱۳ ، استفاده بهینه از اوقات فراغت را برای بهبود زندگی اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم و تأثیر گذار خواند و اظهار داشت : اوقات فراغت فرصت طلایی و زمینه مناسب برای رشد و بالندگی افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است که در این راستا فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مسجد محور برنامه ریزی شده است. 

علی اصغر ژولیده ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در خصوص اجرای طرح های خلاقانه با محوریت مساجد گفت: به مناسبت دهه پر برکت امامت و ولایت، اداره امور بانوان منطقه با مشارکت هیات دختران سلما مسجد جامع امام صادق (ع) جشن بزرگی در محل سالن آمفی تئاتر کوثر برگزار شد .

وی افزود: سخنرانی، مداحی ،مسابقه پخش موسیقی های شاد، اجرای پانتومیم، تقدیر از دختران سادات حاضر در جشن ، پذیرایی ، اهدای هدایای فرهنگی از بخش های این جشن بزرگ بوده است.