به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز با اعلام این خبر افزود: در ادامه روند توسعه و تجهیز فضاها و امکانات ورزشی فضاهای سبز منطقه ۴، یک مجموعه ورزشی جدید در میدان شاهد و ۵۲ عدد نیمکت و ۱۵ عدد سطل زباله در خیابان ۱۹۶ حدفاصل فلکه سجادیه تا میدان پروین واقع در ناحیه ۵ نصب گردیده است‌.

رئیس اداره فضای سبز تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان، لوازم ورزشی و تجهیزات بدنسازی بوستانها و فضاهای سبز و معابر تعمیر، بازسازی و در صورت ضرورت نوسازی می شود.

وی اضافه کرد: ورزش همگانی و سلامت شهروندان مورد توجه مدیریت شهری است و توسعه طرح های سلامت محور با هدف ارتقا کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان با جدیت دنبال می شود.

حبیبی هدف مهم این عملیات را توجه به حفظ سلامت و ایمنی شهروندان بر مبنای استانداردهای HSE در حین فعالیت های ورزشی همزمان با استفاده بیشتر شهروندان در فصل گرما برشمرد.

رئیس اداره فضای سبز با بیان اینکه مبلمان شهری یکی از مهم ترین بخش های معابر هستند که رفاه، امنیت و زیبایی فضا را تحقق می بخشند بیان کرد: تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت، آرامش و رفاه و آسایش شهروندان در استفاده از معابر شهری دارد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: خیابان ۱۹۶ از معابر پرتردد منطقه بوده و به علت پذیرا بودن گروه‌های مختلفی از افراد جامعه نظیر مادران و کودکان، سالمندان و... بیشترین پتانسیل نشستن  و استفاده از نیمکت های شهری را دارند.