به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در این نشست با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری وکنترل امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجرای همزمان طرح‌های الگوی خدمت و ۳۶۰ درجه در برخی محورها تحول زیرساختی این نقاط و محورها را به دنبال دارد، گفت: توسعه و تجهیز محور شهید آیت در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، خدمات شهری و ترافیکی به عنوان یکی از محورهای شاخص منطقه با جمعیت‌پذیری بالای این محدوده، همواره مورد تأکید منطقه بوده است.

وی در ادامه افزود: در این راستا با توجه به موقعیت تجاری این محدوده و حضور روزانه و پر تعداد شهروندان، اجرای طرح ۳۶۰ درجه نیز با نگاهی عمیق به معضلات و موارد موجود در این محور، راه را برای اقدامات توسعه‌محور در این محدوده محیا می‌کند.

در ادامه نیز سیدمحمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق شهرداری تهران بر توجه به روند کیفی اقدامات در حال انجام طرح ۳۶۰ درجه در خیابان شهید دکتر آیت تأکید کرد و توجه مستمر به وضعیت نگهداشت این نقطه را همراه با رفع معضلات شناسایی شده مهم دانست.

فیاض اقدامات اجرایی تحولی در این محور را با تأکید بر نیازها و درخواست‌های شهروندان و کسبه و نگهداشت این معبر مهم ضروری دانست.

در ادامه حضور سید محمد فیاض در ناحیه۲ منطقه۸، وی با همراهی معاون فنی و عمرانی و شهردار ناحیه۲ از آخرین عملیات اجرایی انجام شده در این محدوده همچون مرمت کف‌پوش معابر، همسطح‌سازی معابر سواره و پیاده، تبدیل نهر به کانیو، حذف دریچه‌های مازاد و اصلاح هندسی در نقاط شناسایی شده محور شهید آیت تقاطع خیابان فاطمی و عسگری این محور بازدید کرد.