به گزارش اکونا پرس،

مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس در ماه مهر، از اقدامات شهرداری تهران؛ معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی  شهرداری تقدیر کرد و گفت: دبیرخانه مهر قلم نیز به همت اداره کل آموزش های شهروندی توانست هماهنگی خوبی در داخل و خارج از شهرداری انجام دهد که جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: جا داشت گزارشی از فعالیت عمرانی به ویژه در مناطق جنوب تهران که مدارس وضعیت نامناسب تری دارند، در صحن شورای شهر ارائه می شد.

پیرهادی از کادر اداری مدارس، مدیران، معاونان و سیستم اجرایی، که زحمات زیادی می کشند تا مدارس با همه کمبودها راه اندازی شود، تقدیر کرد و اظهار داشت: سازمان زیباسازی  امسال در اول مهر ماه از کادر اداری مدارس، در تابلوهای شهری تجلیل کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری به مدارس، به ویژه در مناطق جنوبی که مشکلات مالی دارند و آموزش و پرورش هم به دلیل کمبود بودجه نمی تواند بوجه کافی به آنها اختصاص دهد، توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، بر ضرورت حمایت از این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: تبلیغ زیادی از این نمایشگاه در سطح شهر ندیده ام؛ باید به این نمایشگاه که محصولات آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بیشتر پرداخته شود.