به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ علی اصغرکمالی زاده در این رابطه گفت: در راستای اجرای قانون با پیگیری های معاونت ترافیک منطقه و شهرداری ناحیه ۹ علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به بهره بردار پارکینگ شهید قائمی و بی‌توجهی این افراد با دستور مقام قضایی این محل‌ تخلیه و پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: جایگاه مذکور‌ که باعث مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود با حضور نیروهای اجرایی ناحیه ۹ و اجرائیات منطقه و معاونت ترافیک جمع آوری شد و به منظور افزایش سرانه ورزشی منطقه جهت احداث زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ مطرح کرد: عرضه اینگونه پارکینگ ها در معابر عمومی هیچ توجیهی ندارد و به دلایلی از قبیل نا بسامانی بصری، مشکلات زیست محیطی و اجتماعی و نارضایتی شهروندان وجود چنین محل‌هایی تهدیدی جدی برای مردم و به خطر افتادن امنیت محل به شمار می رود.

کمالی زاده تاکید کرد: طبق قانون شهرداری که صراحتاً اذعان می‌دارد جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود، از وظایف ذاتی شهرداریهاست و قانونگذار مشخص کرده مدیریت شهری در صورتی که بخواهد می تواند نسبت به انتقال این مراکز اقدام کند و شهرداری مکلف است ابتدا به صاحبان ملک مذکور مهلتی اعلام کرده و سپس حکم را صادر و اجرایی کند.