به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،مهدی صالحی در نشست کمیته مناسب سازی منطقه  با بیان اینکه بهسازی کالبدی شهری یکی از برنامه های طرح تحول 20 گانه خدمت است و در همین راستا استاندارد‌سازی و اصلاح معابر مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفت.،گفت: مدیریت شهری منطقه  برنامه‌های خود را  براساس طرح جامع مناسب‌سازی شهری که تهیه و تصویب رسیده اجرا می کند.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۷۰۰هزار مترمربع پیاده رو در این منطقه گفت: مناسب سازی پیاده روها از سال های گذشته آغاز شده است و در برنامه سال جاری، استاندارد سازی  13کیلومتر از معابر  در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: افراد توان یاب نیز باید به فرصت‌های برابر برای امکانات شهری دسترسی داشته باشند، درهمین راستا مناسب سازی  بوستان های کتاب و دلاوران در حال انجام است.

شهردار منطقه 2 گفت: تجهیز بوستانها به ست ورزشی مخصوص افراد توان یاب، مناسب سازی سرویس بهداشتی عمومی، نصب آبخوری دوترازه مخصوص معلولین و افراد عادی، نصب وسایل بازی و نیمکت های مخصوص با طراحی منحصر به فرد و همچنین استاندارد سازی معابر از جمله اقداماتی است که در راستای مناسب سازی بوستان اجرا می شود.

صالحی درادامه گفت: ساختمان  ناحیه5 و سرای محلات دریان نو و طرشت از جمله ساختمان های اداری و فرهنگی منطقه هستند که در برنامه مناسب سازی سالجاری قرار دارند.