به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمالی زاده با اعلام این خبر گفت: در این منطقه تعداد پروژه های طرح من شهردارم ۲ نسبت به سال گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد شهروندان به مدیریت شهری است و این بسی جای خرسندی دارد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه این پروژه ها با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته از شهروندان اجرایی می شود، گفت:  پروژه های مستمر توسعه محلی منطقه ۴ در حال حاضر با 08./84  درصد پیشرفت فیزیکی با هدف ایجاد تحول در محلات در حال اجراست.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات این طرح گفت: در این راستا  پروژه های معاونت فنی و عمرانی منطقه با پیشرفت فیزیکی 89.16%،  معاونت خدمات شهری و محیط زیست با پیشرفت 73.45%، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  با پیشرفت فیزیکی 69.32% و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با پیشرفت 99.09% اجرا شده است و مابقی نیز با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق در حال انجام است.

 کمالی زاده تغییر وضعیت پروژه های متوقف شده و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار بالابردن کیفیت دقیق اجرا  را از دیگر موارد ضروری در اجرای این طرح دانست.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به برخی از این پروژه ها گفت: ساماندهی تابلوهای میادین و معابر، پاکسازی جداره های شهری و مدارس منطقه، تامین روشنایی معابر و بوستان ها، بهسازی فضاهای سبز شهری، رسیدگی به سرویس های بهداشتی،  تجهیز سراهای محلات، روکش آسفالت خیابان ها، تبدیل نهر به کانیو، مرمت، کف کشی و بهسازی معابر، تکمیل تجهیزات ترافیکی، اصلاحات هندسی معابر، بهسازی میادین و .... از جمله پروژه هایی است که با موفقیت در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بالارفتن کیفیت زندگی در محلات و افزایش سرانه‌های عمومی از موارد قابل توجه در اجرای این طرح ها است که با یاری خداوند قدم به قدم برای نیل به این مهم تلاش خواهیم کرد.