به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١۵، شهردار منطقه با همراهی جمعی از مدیران با هدف آشنایی با همکاران به دیدار کارکنان شاغل درحوزه‌های مختلف منطقه رفت و با آنها گفتگو کرد.

این دیدار‌ها که در فضایی صمیمانه و تعاملی و سازنده برگزار شد، کارکنان شهرداری منطقه ١۵ ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به محمد علی الفت‌پور شهردار جدید منطقه ١۵، برای وی آرزوی توفیق کردند.

محمد علی الفت‌پور شهردار منطقه نیز در این دیدار‌های صمیمانه ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران، بر خدمات‌رسانی مسئولانه و خالصانه به شهروندان و تلاش در جهت ارتقای رضایت‌مندی آنان تاکید کرد.

شهردار منطقه، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان، بر نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: عملکرد سازمان در گرو پیشرفت عملکرد برتر کارکنان است و ایجاد انگیزه سرلوحه تلاش مضاعف در انجام امور است.

الفت‌پور با تاکید بر اینکه تمام تلاش مدیریت شهری برای شنیده شدن، دیده شدن و فهمیده شدن کارکنان است، گفت: وظیفه ما این است به‌کارکنان بی‌اندیشیم و در همین راستا دیدار‌های چهره به چهره با کارکنان را در حوزه‌های مختلف کاری آغاز کردیم و در تلاش برای خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقاء بهره‌وری هستیم.

وی افزود: در مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد خدمتگذار واقعی برای کارکنان باشیم.

همچنین در این دیدار صمیمانه که چندین ساعته به طول انجامید، کارکنان برای نخستین بار به بیان آزادانه مسائل و چالش‌های کاری خود پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند.