اقدامات بسیار ساده ای وجود دارند که علاوه بر تجهیزات مدرن می توان از آنها استفاده کرد؛ برای مثال می توانید پلاکارد اعلام دوربین مداربسته یا وجود سگ نگهبان در خانه نصب کنید. همچنین ایمن کردن ورودی منزل با نصب درب های ضد سرقت و دزدگیرهای جدید و نصب قفل دیجیتال می‌تواند به تامین امنیت بیشتر منزل کمک کند.

دیگر روش‌های سنتی بهبود امنیت منزل مانند حفاظ های قدیمی و قفل های کتابی جوابگو نیست و باید در کنار پیشرفت تکنولوژی، امنیت منزل خود را با استفاده از این اقدامات افزایش دهید.

روش های تامین امنیت منزل

فرد صاحب خانه برای برقراری امنیت و سلامتی منزل نیاز است اقدامات بسیاری انجام دهد. با بکارگیری از نکات کاربردی و موثر برای افزایش امنیت خانه می توانید حفاظت منزل خود را در برابر تهدیدات احتمالی تضمین کنید. در ادامه به معرفی برخی از روش های تامین امنیت منزل می پردازیم.

نصب درب ضد سرقت

نصب و استفاده از درب ضد سرقت برای ورودی خانه، لابی و ورودی منزل ویلایی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که در زمینه افزایش ایمنی می تواند موثر باشد. درب های ضد سرقت از مقاوم‌ترین مواد با قفل‌های محکم و پیشرفته ساخته شده‌اند که مانع ورود سارقین به منزل می‌شوند. همچنین به منظور حفظ امنیت منازل بهتر است از درب‌ها و قفل‌های مخصوص و جدید استفاده کنید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا خرابی در اسرع وقت به تعمیرات آن بپردازید.

هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به جنس و کیفیت درب توجه ویژه‌ای کنید و دربی را انتخاب کنید که با کاربری شما، کاربری محیط، شرایط جوی سازگار بوده و مقاومت لازم را داشته باشد. درب ضد سرقت مناسب باید ضد دیلم باشد و استراکچر مناسبی داشته باشد. جنس درب های ضد سرقت استفاده شده در مناطق مرطوب با درب های دیگر دارای تفاوت می باشد. همچنین ورقه ام دی اف با روکش طبیعی و گاه مصنوعی در ساخت این درب های ضد سرقت استفاده می‌شود و دارای قابلیت آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز می باشد که علاوه بر تامین امنیت خانه، سدی محکم در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز می باشد.

خرید درب ضد سرقت اصل یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت نمایید. باید بدانید مدلهای قلابی این محصولات در بازار بسیار است. برای خرید درب ضد سرقت با شماره 09125610959 تماس بگیرید.

استفاده از قفل های هوشمند برای افزایش امنیت درب ورودی

قفل های هوشمند با ورود جذاب و منحصر به فرد خود در بازار توانسته اند محبوبیت بسیاری به دست بیاورند و خیلی سریع مشتریان بسیاری جذب کنند. ترکیب راحتی و امنیت در قفل های هوشمند این امکان را برای افراد فراهم کرده است که از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود کنترل و نظارت کافی داشته باشند. قفل های هوشمند معمولا با دستگاه های هوشمند ادغام می شوند و می توانند از آنها نیز دستور بگیرند. قابلیت ها و آپشن های مختلفی علاوه بر قفل هوشمند می توانید برای منزل خود استفاده کنید که بستگی به نیاز شما دارد.

قفل های هوشمند خانه بهترین روش حفاظت هستند که مزایای متعددی دارند و شما می توانید از راه دور نیز به این قفل ها دسترسی داشته باشید. این ویژگی زمانی کاربرد بسیاری دارد که شما در منزل نیستید اما می خواهید درب را برای فرد منتظر باز کنید.

همچنین شما می توانید با استفاده از مدل های مختلف قفل هوشمند، نظارت کافی بر فعالیت بسیاری از قفل های هوشمند و ورود و خروج افراد به منزل داشته باشید.

شما می توانید برای اعضای خانواده، مهمانان یا ارائه دهندگان خدمات کدهای دسترسی سفارشی ایجاد کنید و به راحتی بدون کلید امکان مدیریت و دسترسی از طریق تلفن و قفل های هوشمند را داشته باشید. نصب دستگیره های هوشمند نیز از کاربردی‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای حفظ امنیت محیط داخلی و خارجی منازل محسوب می شود. این محصولات فوق امنیتی، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و یک خانه هوشمند با ایمنی بسیار بالا برای شما مهیا می‌کنند.

اگر قصد خرید قفل دیجیتال را دارید؛ بهتر است از برندهای معتبر بازار خریداری نمایید. محصولات حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. قیمت این محصولات نسبت به سایر قفلهای درب ورودی گرانتر است.

برای خرید قفل دیجیتال با شماره 09905280155 تماس بگیرید.

نصب دوربین مداربسته برای افزایش امنیت منزل

دوربین‌های مداربسته در مدل های اسپید دام، دید در شب، پلاک خوان، کودک، لامپی و سیمکارت خور در بازار وجود دارند که با توجه به استاندارد حفاظتی آنها می توان از آنها در اطراف خانه و حیاط استفاده کرد. برخی مدل های این دوربین مداربسته از وقوع رویدادها فرد را مطلع می کند و ضبط تصاویر با کمک این سیستم امکان پذیر می باشد.

دوربین‌های مداربسته باعث ثبت دقیق اتفاقات اطراف آپارتمان می‌شوند و این دوربین‌ها می‌توانند از نفوذ سارقان جلوگیری نمایند و در صورت وقوع اتفاق، اطلاعات مفیدی به پلیس ارائه دهند.

تعداد دوربین مداربسته مورد نظر بستگی به متراژ محل، تعداد فضاها و قسمت های جدا شده مانند اتاق ها و سطح امنیت منطقه دارد. ممکن است برای یک خانه ویلایی نیاز به دو دوربین باشد اما یک مجتمع مسکونی نیاز به 6 الی 10 دوربین مداربسته داشته باشد.

برای خرید دوربین مداربسته به نیازهای ساختمانتان دقت نمایید و از بین مدلهای موجود بهترین را انتخاب کنید. دوربین مداربسته سیم کارت خور، دید در شب، دام و اسپید دام از محصولات محبوب بازار هستند.

برای خرید دوربین مداربسته با شماره 09909219648 تماس بگیرید.

بهترین روش برای افزایش امنیت منزل

با توجه به آنچه درباره امنیت منزل گفته شد، بهتر است از یک روش مطمئن و بهینه برای برقراری امنیت استفاده کرد. قفل و دستگیره های هوشمند  یک راه حل کاربردی و مناسب برای افزایش امنیت و آسایش می باشند که دارای ویژگی‌ها و امکانات مختلفی بوده و تمامی نیازهای کاربران را برای داشتن یک محیط امن برآورده می سازد. فناوری‌های پیشرفته امنیت مانند قفل های هوشمند یا برخی درب های ضد سرقت دارای قابلیت هایی مانند شناسایی اثر انگشت، کارت هوشمند یا کدهای دسترسی می باشند که امنیت خانه افزایش می‌دهد.

امنیت خانه های حیاط دار

برای تامین امنیت خانه های حیاط دار و ویلایی باید به دنبال حفظ محوطه سازی و امنیت حیاط باشید. در این راستا باید بوته ها و درختان خود را به صورت روتین کوتاه کنید چرا که نگهداری صحیح از محوطه و حیاط منزل می تواند نقش مهمی در امنیت خانه داشته باشد. بوته ها و درختان بیش از حد رشد کرده می تواند مکان هایی برای مخفی شدن سارقان ایجاد کند.

پیرایش منظم بوته ها، بالا بردن سایبان درختان و کاشتن درختچه های خاردار در نزدیک پنجره می تواند عملکرد و سد مناسبی برای سارقان ایجاد کند.

بنابراین اگر قصد دارید که راحتی و امنیت فوق العاده ای برای منزل خود فراهم کنید که تضمین شده باشند، از تجهیزات گفته شده استفاده کنید. بدون شک تا حدود 99 درصد میزان سرقت و ناامنی در محل کاهش خواهد یافت. برای خرید تجهیزات گفته شده حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید.