به گزارش اکونا پرس،

تصور کنید که با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، بتوانید به میزان قابل توجهی در زمان روزانه خود صرفه‌جویی کنید. اینکه تنها در چند دقیقه کوتاه تمامی ایمیل‌هایتان را به طور خودکار دسته‌بندی و خلاصه‌سازی کنید یا قرارهای کاری خارج از کشورتان را فقط با یک تماس پیش ببرید. یا حتی بتوانید برنامه‌های روزانه را روی مچ دستتان ببینید، لباس‌هایتان را بدون نیاز به تنظیم مداوم، بشویید و فرآیند آشپزی کردن را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کنید.

همه این فعالیت‌ها را می‌توانید با جدیدترین محصولات و دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ تجربه کنید. ابزارهای نوآورانه و دستاوردهای جدید سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی، کمک می‌کند تا کارهای روزمره با سرعت و دقت بیشتری انجام شوند و کاربران بتوانند همواره تعادل بهتری بین کار و زندگی خود برقرار کنند.

هوش مصنوعی؛ تحولی در بهره‌وری

سری Galaxy S24 سامسونگ، جدیدترین گوشی‌های مجهز به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) هستند که می‌توانند به زندگی روزمره شما سرعت ببخشند. قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی در این سری، با سریع‌تر انجام دادن کارها، به صرفه‌جویی در زمان شما کمک کرده و اجازه می‌دهند استفاده مفیدتری از وقت خود داشته باشید. قابلیت محبوب Circle-to-Search با همکاری گوگل و ابزار جستجو با کشیدن دایره، در کمترین زمان ممکن، اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد. فقط کافی است دور هر بخشی که می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید، یک دایره بکشید تا هوش مصنوعی باقی کارها را برایتان انجام دهد.

«ترجمه زنده» (Live Translate)، یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی سامسونگ است که فراتر از مرزهای زبانی عمل می‌کند. این مترجم هوشمند با پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا، می‌تواند مکالمات تلفنی را در لحظه ترجمه و برقراری ارتباطات خارجی کسب‌وکارها را سریع‌تر کند.

«دستیار چت» (Chat Assist) نیز ابزاری نوآورانه در گوشی‌های سری Galaxy S24 سامسونگ به شمار می‌رود تا بتوانید در هر زمینه‌ای، حرفه‌ای‌تر و اثرگذارتر بنویسید. با پیشنهاد اصلاح اشتباهات نگارشی و تغییر ساختار پیام، این قابلیت شما را همراهی می‌کند تا سرعت نوشتن خود به زبان‌های دیگر را بالاتر برده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

«دستیار یادداشت» (Note Assist) هوشمند در جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، شما را از گم شدن در میان انبوهی از اسناد و مدارک مربوط به پروژه‌هایتان نجات می‌دهد و به راحتی همه چیز را منظم و سازماندهی می‌کند. با کمک گرفتن از این ویژگی، می‌توانید به طور قابل توجهی در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

مچ‌بند هوشمند Galaxy Fit3 جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ برای نظارت بر سلامتی و دنبال کردن اهداف تناسب اندام، از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به گذشته برخوردار شده و کمک می‌کند سریع‌تر از هر زمان دیگری، داده‌های مورد نیازتان را مشاهده کنید. به کمک این محصول جدید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، وضعیت سلامتی خود را بررسی کرده و از عادات خواب‌تان باخبر شوید. همچنین به عنوان کنترل از راه دور برای دوربین گوشی عمل کرده و اجازه می‌دهد از آن برای پخش محتوای دستگاه‌های متصل در سراسر اکوسیستم گلکسی استفاده کنید.

سریع‌تر از همیشه در خانه و آشپزخانه

هوشمندی محصولات سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود. جدیدترین مجموعه لوازم خانه و آشپزخانه هوشمند سامسونگ که به تازگی در رویداد جهانی «Welcome to BESPOKE AI» رونمایی شدند، به تراشه‌ها و قابلیت‌های ارتقایافته هوش مصنوعی و دوربین و Wi-Fi داخلی مجهزند و با سازگاری بیشتر با پلتفرم SmartThings، سطح تازه‌ای از راحتی و کارایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. سریع‌تر شدن روند کارهای روزمره، علاوه بر آسودگی بیشتر، کمک می‌کند زمان کمتری را صرف نظافت و خانه‌داری کرده و اوقات خود را مفیدتر و بهینه‌تر سپری کنید.

جدیدترین یخچال درب فرانسوی سری Bespoke سامسونگ نیز یکی از این دستگاه‌هاست که به هوش مصنوعی و پنل Family Hub+ مجهز شده تا به عنوان مرکز کنترل و مدیریت غذا در آشپزخانه عمل کند. رابط کاربری لمسی و نمایشگر بزرگ این یخچال، علاوه بر اتصال به سایر دستگاه‌های اکوسیستم سامسونگ، کارکردهای متنوعی در زمینه برنامه‌ریزی روزانه، تهیه لیست خرید، دسترسی به دستور تهیه‌های متنوع، نمایش اقلام داخلی یخچال و سایر عملکردهای مربوط به مواد غذایی ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند به عنوان مرکز سرگرمی عمل کرده و حین کار در فضای آشپزخانه، به پخش محتوای مورد نظر شما از قبیل موسیقی یا فیلم بپردازد.

اجاق صفحه‌ای Anyplace Induction نیز از دیگر لوازم آشپزخانه هوشمند سامسونگ است که به یک نمایشگر هفت اینچی مجهز شده تا بتواند با کمک هوش مصنوعی، دستور‌تهیه غذاهای مختلف را به نمایش درآورد. با وجود این نمایشگر جدید شما می‌توانید هر دستوری را که در اپلیکیشن Samsung Food ذخیره کرده‌اید، با اجاق هوشمند خود به اشتراک گذاشته و هنگام آشپزی به آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب، همه چیز مقابل شماست و نیازی نیست که هر بار به سراغ دستگاه دیگری بروید و وقت خود را هدر دهید.

همیشه تمیز باشید

دیگر محصول هوشمند سامسونگ برای کاهش اتلاف وقت شما هنگام انجام کارهای روزانه، ماشین لباسشویی و خشک‌کن Bespoke AI Laundry Combo با شعار: «کمتر انجام بده. بیشتر زندگی کن.» است که با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، کارکرد دو دستگاه مختلف را در تنها یک دستگاه ارائه می‌دهد. این مدل جدید علاوه بر طراحی جمع‌وجور و اشغال فضای کمتر، از امکانات هوش مصنوعی متنوعی بهره‌مند است که می‌تواند متناسب با نیاز لباس‌های شما، برنامه‌های شست‌وشوی مختلفی را ارائه دهد. این لباسشویی به طور هوشمند و به وسیله الگوریتم‌های یادگیری ماشین، عادات شخصی شما را یاد گرفته و قادر است در مدت کوتاهی بدون نیاز به تنظیم مجدد، چرخه شست‌وشو را تکمیل کند. در نتیجه شما می‌توانید زمان اتلاف شده هنگام شستن و خشک کردن لباس‌های خود را به کارهای دیگری اختصاص دهید.

جارو رباتیک Bespoke Jet Bot Combo AI سامسونگ نیز با کمک فناوری‌های هوشمند خود، نظافت خانه را به تجربه‌ای بهینه و خوشایند تبدیل می‌کند. این جارو از سیستم ارتقایافته تشخیص اشیا به کمک هوش مصنوعی (AI Object Recognition) بهره برده و قادر به شناسایی فضاها، موانع و لکه‌های بیشتری نسبت به قبل است. این مدل جدید، عملکردی متناسب با جنس و سختی کف زمین، میزان کثیفی و نوع لکه‌ها ارائه می‌دهد و قادر به تی‌کشی سطوح نیز هست. همچنین هر بار به طور هوشمند پدهای خود را در ایستگاه متصل به دیوار تمیز می‌کند تا از هدر رفتن زمان شما جلوگیری کند. بدین ترتیب لباس‌ها و خانه شما، همیشه تمیز خواهند بود.

سامسونگ با فناوری‌های به کار رفته در جدیدترین محصولات خود، بستری فراهم کرده تا هر کاربری بتواند فعالیت‌های روزمره خود را سریع‌تر از قبل انجام دهد و در زمان خود صرفه‌جویی کند. استفاده از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی این شرکت، تجربه جدید و متفاوتی را به کاربران ارائه می‌کند که می‌تواند بخشی جدا نشدنی از زندگی افراد شود.