به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس ملک جعفریان مدیر منطقه تهران در آغاز رزمایش جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح ، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، یاد و خاطره شهدای خدمت سانحه هوایی ، به دو رسالت اجتماعی و سازمانی برای حضوردر انتخابات اشاره کرد و گفت : براساس رسالت سازمانی باید تمام شرایط را برای ایجاد زیر ساخت پایدار در انتخابات پیش رو فراهم کنیم .

وی با اشاره به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر و حضور حداکثری گفت: مشارکت پرشور و آماده شدن برای ثبت مشارکت عظیم، وظیفه هر ایرانی و همگانی است.

مدیر مخابرات منطقه تهران با تشریح نقش ارزنده شرکت مخابرات در برقراری ارتباطات امن و مورد نیاز بخش های مختلف انتخابات ریاست جمهوری، اظهار امیدواری کرد با تلاش و همت تمامی کارکنان مخابرات، زمینه حضور پرشور و گسترده مردم شریف ایران اسلامی در پای صندوق های رای فراهم شود.

گفتنی است ، رزمایش جهاد تبیین با موضوع حضور حداکثری برابر است با انتخاب اصلح  با همکاری حوزه مقاومت بسیج شرکت مخابرات ایران و حوزه مقاومت بسیج مخابرات تهران، سه شنبه ۲۹ خرداد ماه سال جاری با حضور مدیران ارشد و کارکنان شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران در سالن همایش های مجموعه شهید یگانه برگزار شد.