به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در متن این پیام تقدیر که خطاب به مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل این شرکت نگاشته شده، آمده است:

با تلاش و همراهی مردم و مسئولین، بار دیگر مردم‌سالاری دینی در نام مقدس جمهوری اسامی ایران برای جهانیان جلوه‌گر شد. بی‌شک، خلق این حماسه با همت بلند جناب‌عالی و همکاران محترم‌تان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقم خورد و زمینه‌ساز حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق انتخاباتی فناورانه و عزتمندانه در ایران اسلامی گردید.

وی در ادامه افزوده است: بر خود لازم می‌دانم به رسم «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللَّهَ عَزَّوجلَّ»، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه‌تان، تقدیر و تشکر نمایم.

شرکت مخابرات ایران در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت زیرساخت‌های مخابراتی در روند برگزاری انتخابات برای پایداری و تضمین ارتباطات در سراسر کشور، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود برای فراهم‌آوردن و تأمین امن‌ترین بسترهای ارتباطی تلاش فراوانی به عمل آورد و علاوه بر این، موفق شد بیش از ۹۹ درصد بخشداری‌ها و فرمانداری‌های کشور را زیر پوشش فیبر نوری ببرد.

مجموعه مخابرات ایران با افزایش سطح پوشش و پایداری شبکه برای خلق شورآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، خبرگان  و ریاست جمهوری، کوشش فراوانی در تمامی استان‌ها انجام داد و در نهایت همه شعب اخذ رأی سراسر کشور با آمادگی کامل، در امنیت و پایداری کامل ارتباطی، انتخابات را برگزار کردند.