به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی آیگپ، دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر، روز چهارشنبه چهارم مهرماه از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم خواهند رفت.

سرویس پیش‌بینی مسابقات ورزشی در آیگپ یکی از بخش‌های پرطرفدار در این پیام‌رسان ایرانی است که همیشه مورد استقبال کاربران آیگپ قرار گرفته است.

طبق نظر کارشناسان فوتبال، بازی پرسپولیس و استقلال با توجه به پیشینه تاریخی یکی از حساس‌ترین دربی‌های قاره آسیا است که مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد.

آیگپ در آستانه برگزاری صد و چهارمین دربی پایتخت، جوایز ویژه‌ای را برای شرکت کنندگان در مسابقه پیش‌بینی این بازی در نظر گرفته است.

کاربران آیگپ از روز دوشنبه دوم مهرماه می‌توانند با ورود به آیلند (سرزمین خدمات آیگپ) قسمت شهربازی، این مسابقه حساس را پیش‌بینی کنند. فرصت شرکت در این مسابقه تا دقیقه 75 بازی خواهد بود و شرکت کنندگان در صورت پیش‌بینی درست نتیجه بازی، علاوه بر کسب امتیاز، وارد قرعه‌کشی جوایز ارزنده آیگپ خواهند شد.

علاقه‌مندان به فوتبال با پیش بینی درست نتیجه این دیدار می‌توانند یکی از برندگان 3 گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی A55و یا 104 بسته اینترنتی 7 گیگابایتی باشند.

دوستداران ورزش برای شرکت در مسابقات پیش‌بینی و نظرسنجی‌های آیگپ و همچنین تماشای مسابقات ورزشی به صورت زنده و همچنین بهره‌مندی از سایر امکانات و قابلیت‌های پیام‌رسان آیگپ، این نرم‌افزار ایرانی را از مارکت‌های داخلی (بازار، مایکت و ...) تهیه کنند و یا به صورت مستقیم با مراجعه به igap.netاپلیکیشن را دانلود و نصب کنند.