به گزارش اکونا پرس،

شرکت سامسونگ در تابستانی که گذشت، برای اولین بار عضو جدیدی را به خانواده ساعت‌های Galaxy Watch خود اضافه کرد، سامسونگ این بار علاوه بر Galaxy Watch7، ساعت هوشمند قدرتمند و منحصربه‌فرد تازه‌ای را با نام Galaxy Watch Ultra معرفی و عرضه کرد. Galaxy Watch Ultra، با طراحی زیبا و امکانات بی‌نظیرش، استاندارد تازه‌ای در دنیای ساعت‌های هوشمند تعریف می‌کند. این مدل پیشرفته با طی کردن مسیر تکامل و بهینه‌سازی مکرر در گذر زمان، اکنون عناصر عملکردی و زیبایی‌شناسی متنوعی را روی مچ دست شما می‌آورد تا تحول زندگی روزمره خود را احساس کنید.

فرم جدید، ظاهری نو

ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra سامسونگ، دنباله‌رو میراث ظاهری سری Galaxy Watch اما با فرمی تازه است. این مدل جدید در عین حفظ هویت دایره‌ای همیشگی خود، از سبک تازه‌ای از طراحی بهینه شده، به نام Cushion Design بهره می‌برد. ترکیب قاب چرخشی و بدنه مقاوم آن، علاوه بر تکامل بصری و دوام بیشتر، امکان پیاده‌سازی مشخصات سخت‌افزاری با عملکرد بالا را نیز فراهم می‌کند. همچنین در کنار طراحی شیک و مدرن خود، برای استفاده در فضای باز نیز بهینه شده است.

سامسونگ در طراحی Galaxy Watch Ultra، از قاب چرخان به عنوان عنصر خاص ساعت‌های Galaxy Watch خود استفاده کرده که علاوه بر جذابیت ظاهری، به دلیل برجستگی خود می‌تواند از نمایشگر ساعت بیشتر محافظت کند.

دکمه‌ای برای عملکرد دلخواه شما

دکمه Quick Button برای استفاده سریع و آسان از ساعت در محیط‌های مختلف و فضای باز اضافه شده است. این دکمه، یک عنصر عملکردی جدید در طراحی Galaxy Watch Ultra به حساب می‌آید که علاوه بر کاربردی بودن، کنترل کردن آن نیز بسیار ساده است. فقط کافی است تمرین مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس شروع، توقف و مکث آن را تنها با زدن یک دکمه کنترل نمایید.

راحتی بی‌نظیر، مناسب فضای باز

ساختار بسته شدن بند در Galaxy Watch Ultra به روز شده تا متناسب با نیازهای متنوع کاربران باشد و آسایش آنها را هنگام استفاده فراهم کند. طراحی جدید برای راحتی بیشتر، از سیستم بند دینامیک (Dynamic Lug System) بهره برده که در آن بند داخل بدنه بسته می‌شود تا به مچ دست نزدیک‌تر باشد. بدین ترتیب، تعویض بندها بسیار آسان‌تر از قبل خواهد بود.

بند Galaxy Watch Ultra برای طیف متنوعی از محیط‌های بیرون از خانه و فضاهای ورزشی طراحی شده است. بند استاندارد Marine ساعت، طوری طراحی شده که تخلیه آب را بهینه می‌کند و برای ورزش‌های آبی و زیر آب مناسب است. بند PeakForm از یک نوع ترکیبی پارچه و لاستیک ویژه (لاستیک هیدروژنه نیتریل بوتادین) در ساخت خود استفاده کرده که برای فعالیت‌های فضای باز و کاربری روزمره بسیار مناسب است. در نهایت نیز بند Trail دارای یک سیستم سگک خاص برای بستن آسان و مواد پارچه‌ای سبک برای افزایش کارایی است و همچنین استفاده پایدار حتی در شرایط خاص و محیط‌های شدید را نیز ممکن می‌سازد.

واچ فیس‌ اختصاصی

خلاقیت‌های طراحی Galaxy Watch Ultra، با وجود صفحه ساعت (Watch Face) اختصاصی که هماهنگی کاملی با طراحی هندسی فرم ساعت ارائه می‌دهند، تکمیل می‌شود. این پس‌زمینه‌های متنوع، به شما اجازه می‌دهند ظاهر ساعت را به خوبی با استایل و سلیقه شخصی خود هماهنگ کنید. واچ فیس‌های Ultra Analog، قابلیت‌های با عملکرد بالا را به همراه 9 امکان از جمله: ضربان قلب و قدم‌شمار نشان می‌دهد که این گزینه‌ها می‌توانند با الگوهای تمرین شما بهینه شوند تا به طور موثرتری به اهداف تناسب اندام خود دست پیدا کنید. واچ فیس‌های Simple Ultra نیز علاوه بر اینکه ظاهر کلاسیک ساعت را حفظ می‌کند، بر ماهیت ساعت‌های لوکس تمرکز دارد تا مطابق با سبک‌ها و سلیقه‌های مدرن باشد. بنابراین با انتخاب واچ فیس مناسب برای هر موقعیتی، می‌توانید به خوبی سبک شخصی خود را به نمایش بگذارید.

Galaxy Watch Ultra سامسونگ با طراحی ویژه خود، استاندارد تازه‌ای برای فعالیت در فضای باز تعریف می‌کند و به عنوان یک ساعت هوشمند، ترکیبی عالی از طراحی و عملکرد را ارائه می‌دهد. به عنوان کاربر این ساعت شما نیز می‌توانید در هر زمان و مکانی، از فعالیت‌های روزمره یا ورزشی خود لذت ببرید. فقط کافی است فراتر از یک ساعت هوشمند، به Galaxy Watch Ultra به عنوان همراهی برای زندگی خود در فضای باز نگاه کنید.