به گزارش اکونا پرس،

نماینده دولت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در جمع مدیران و روسای مراکز مخابراتی منطقه شش تهران، ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سطح استان تهران، گفت: مخابرات استان تهران با حداقل هزینه و امکانات، عملکرد خوبی داشته است، لیکن برای بهبود وضعیت مجموعه شرکت مخابرات، نیاز به هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی مناسب تر در همه حوزه ها در سطح همه استان ها می باشد.

 

مهندس جعفرپور در ادامه افزود: برای ایجاد تحول و پویایی در شرکت، باید ضریب اقدامات را چند برابر افزایش دهیم و ضمن آسیب شناسی مشکلات و موانع موجود و شناسایی نقاط ضعف، برای رفع آنها برنامه مناسب تدوین و اجرایی شود.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه اذعان داشت: در حوزه بازاریابی نیاز به ایجاد تغییرات ساختاری و تحول در راستای جذب و نگهداری مشتری و پشتیبانی لحظه ای خدمات مشتریان در سطح کشور است، به نحوی که مشتری حس کند از مخابرات سرویس برتر دریافت کرده است.

 

وی افزود: تحویل سرویس نهایی‌ باکیفیت به مشتریان باید در برنامه کاری شرکت مخابرات قرار گیرد. زیرا رضایت مشتری از کیفیت سرویس دریافتی، منجر به افزایش درآمد شرکت و امکان توسعه و بهبود شبکه مخابراتی خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این جلسه که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مشاوران و تعدادی از مدیران کل نیز حضور داشتند، فضلعلی زاده مدیرکل منطقه شش، عابد مدیرکل فروش عمده و سازمانی و اصغری مدیرکل پشتیبانی خدمات مشتریان گزارش هایی از وضعیت موجود در سطح منطقه شش و استان تهران ارائه کردند.

 

همچنین در پایان جلسه مهندس جعفرپور به همراه مهندس ملک جعفریان و سایر مدیران از بخش های فنی مرکز مخابرات مالک اشتر، OMC منطقه شش، مرکز مانیتورینگ و مرکز تماس فروش و پشتیبانی ۲۰۲۰ مخابرات منطقه تهران بازدید و از نزدیک با همکاران این مجموعه ها گفتگو کرد.