به گزارش اکونا پرس،

نماینده ولی فقیه در استان قم، ازدواج را از نشانه های خداوند برای رسیدن به آرامش دانست و گفت: برخی از افراد با وسوسه شیطان برای رسیدن به آرامش و همسری که خدا او را مایه آرامش قرار داده است را ترک می‌کنند.

مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان قم با حضور نماینده ولی فقیه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از وضع اسفناک موجود در جامعه که برخی از افراد با وسوسه های شیطان، برای رسیدن به آرامش با اشیاء و حیوانات انس می‌گیرند انتقاد کرد و گفت: خداوند آرامش زن و مرد را در ازدواج و هر یک از زوجین را مایه آرامش دیگری قرار داده است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی آیه ۲۱ سوره مبارکه روم را جلوه‌ای از توجه و عنایت خداوند به بندگانش دانست و تصریح کرد: خداوند حکیم، همسری از وجود انسان برایش خلق کرده است تا به آرامش، اطمینان خاطر و تسکین نفس برسد.

امام جمعه استان قم با بیان اینکه آرامش، گمشده انسان امروزی است اظهار کرد: بعضی از افراد برای رسیدن به آرامش راه را اشتباه می‌رود و این انحراف و وسوسه شیطان به حدی رسیده است که برای ترک همسری که خدا او را مایه آرامش قرار داده است جشن طلاق می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با قدردانی از همه افرادی که برای ازدواج جوانان تلاش می کنند و یا مال خود را در این راه مواسات می کنند گفت: از خدمات کمیته امداد استان قم برای ازدواج جوانان تحت حمایت این نهاد تشکر می کنم.