به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک،وی درخصوص توسعه فضای سبز، گفت: این یکی از سیاست‌های شهرداری است که در این زمینه شهرداری می‌خواهد ۳۵۰ میلیارد هزینه کند، هرچند برخی فضاها مثل در اختیار گرفتن زمین‌های دره گردو و باز طراحی پارک شهید باهنر برای توسعه دارای مشکلاتی هستند.

دکتر کریمی ادامه داد: برای ایجاد فضای نشاط و ورزش برای جوانان در مناطق مختلف باید بررسی بیشتری صورت بگیرد و برای جوانان فضای ورزشی ایجاد شود.

شهردار اراک گفت: شهرداری برای پارک دوستدار کودک در پارک‌ها برنامه دارد البته همه برنامه‌های کودکان با شهرداری نیست ولی برنامه ما ایجاد دو پارک مهارتی با جذب سرمایه‌گذار و پارک دوستدار کودک است.

وی ادامه داد: شهرداری برای تفکیک زباله از مبدأ برنامه دارد که در حال رایزنی با شرکتی برای طراحی اپلیکیشن در این رابطه هستیم.

دکتر کریمی درباره معضل زباله گردی نیز گفت: وضعیت زباله گردها برگرفته از وضعیت اقتصادی کشور است که ما تصمیم گرفتیم آن‌ها را در شهرداری به کار بگیریم که البته استقبال نمی‌کنند و می‌گویند درآمد ما از این کار بیشتر است لذا حل این معضل نیاز به کار فرهنگی دارد و صرفاً با شهرداری نیست.