به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه بهره برداری از ۲۲ پروژه جهاد آبرسانی در استان مرکزی این بار با حضور سردار پاکبور فرمانده نیروی زمینی سپاه ، دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی ، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان ،احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و رمضانی فرماندار شازند ، آیین بهره برداری از ۱۱ پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان شازند برگزار شد.

مهندس حشمت الله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این آیین به اجرای طرح جهاد آبرسانی به ۶۷ روستای استان اشاره نمود و اظهار داشت : در دهه فجر امسال ، پروژه جهاد آبرسانی در ۲۲ روستای استان به بهره برداری رسید که ۱۱ روستای آن در شهرستان شازند می باشد. وی افزود : برای تکمیل پروژه آبرسانی در این ۱۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال ، ۳ باب مخزن ذخیره مجموعا با ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و ۲ باب ایستگاه پمپاژ با مجموع ظرفیت ۱۸ لیتر در ثانیه احداث شد.

مهندس عباسی افزود : اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال برق و نصب دو ترانس ۵۰ کیلو واتی از دیگر اقدامات انجام شده برای  آبرسانی به این ۱۱ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۹۲۰ نفر می باشد.

 

 

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی