به گزارش اکونا پرس،

در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت خارجی و داخلی در گروه‌های کالایی لوازم خانگی انرژی بر به مدت 4 روز از ساعت 8 الی 15 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در دومین روز از نمایشگاه علاوه بر بازدید و استقبال عمومی، همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران نیز با رویکرد افزایش تولید و صادرات به میزبانی شرکت تابناک توسعه فیدار در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

از نکات مهمی که در این همایش مطرح گشت، رشد حمایت‌ها و پیشرفت تولید، همگام با صادرات و همکاری در بخش خصوصی در تولید صنایع لوازم خانگی بوده است.

در ابتدای برنامه عباس هاشمی دبیر انجمن لوازم خانگی بیان کرد: رشد 8 درصدی تولید لوازم خانگی در سال گذشته نشان از رشد کمی و کیفی محصولات ایرانی در صنعت لوازم خانگی دارد که علاوه بر نیاز داخل، نگاه ویژه‌ای به بازار صادراتی کشورهای همسایه نیز دارد.

هاشمی افزود: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی رشد و تحکیم روابط تولیدات فناورانه و تجاری با سرمایه‌گذاران کشورهای دیگر است.

در ادامه همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تولیدی و صادراتی لوازم خانگی ایران، رشید السعیدی، رئیس مرکز تجاری بغداد گفت: صنعت لوازم خانگی در ایران با استفاده از فن آوری‌های بروز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار نوآوری‌های مستمر بر پایه استانداردهای جهانی در مسیر توسعه گام برداشته است. 

وی افزود: امروز زمان آن رسیده است که این توسعه در جایگاه های بین‌المللی به خوبی ارائه گردد.

در ادامه برنامه نیز مهمانان دیگری از تولید کنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صحبت‌های خود را در حوزه تولید، اقتصاد و بازاریابی صنایع لوازم خانگی بیان کردند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس 1403 (HAMex 2024 ) از 19 الی 22 مرداد به مدت 4 روز از ساعت 8 الی 15 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

IMG-20240811-WA0021

IMG-20240811-WA0019