به گزارش اکونا پرس،

براساس اعلام سازمان راهداری تا ساعت ۱۱:۳۰ امروز ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال محدوده های تونل ۱۸ و تونل البرز، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های سه راهی چلاو و کلرد و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های کلرد، سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا آب اسک، آزادراه رشت - قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و آزادراه قزوین - رشت حدفاصل علی آباد تا ورودی شهر رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه پردیس - تهران و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود و محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) محدوده دماوند نیز سنگین است.

براساس این گزارش آزادراه رشت - قزوین دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل حصارک تا گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم - تهران محدوده وهن آباد و محور تهران - پاکدشت محدوده خاورشهر نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین ایمان محرابی نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه لحظاتی پیش تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس ممنوع شد، اظهار کرد: البته پلیس راه پیش تر در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که از ساعت ۱۴ این ممنوعیت اعمال می شود اما به دلیل حجم بالای ترافیک این ممنوعیت زودتر برقرار شد.

به گزارش ایسنا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور چالوس، ورود وسایل نقلیه به مسیر جنوب به شمال ممنوع و جاده یکطرفه شد.