به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی نفت پارس،  مهندس پرتوی مدیرعامل شرکت از تلاش شبانه روزی کارکنان مسئولیت پذیر این شرکت  که نشان ازصداقت و دلبستگی آنان دارد از همه همکاران خود تشکر نمود . وی تداوم 65 سال فعالیت این شرکت در عرصه صنعت روانکاری را مدیون  همدلی ، همکاری و عملکرد مطلوب پرسنل این شرکت دانسته  و برای پیشرفت روز افزون این واحد تولیدی در خصوص  ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات ابراز امیدواری کرد.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان به اهداف استراتژیک شرکت و حفظ ارزش های سازمانی اشاره نموده و  ضمن تائید بر اهمیت تعالی  وپیشرفت ، موضوعاتی  همچون مشتری مداری ، کیفیت  و نوآوری ر ا به عنوان موئلفه های مهم در فرآیند تعالی سازمانی  این واحد تولیدی  برشمرد .

در ادامه این مراسم آقای دکتر باجلان ، ضمن تبریک دهه کرامت افزود : وظیفه ای که در نفت پارس داریم رشد و تعالی سازمانی است  این شرکت در رشد تولید و سایر بخش ها عملکرد بسیار خوبی داشته که این نشان دهنده حضورکارکنان مسئولیت پذیر و با تعلق سازمانی بالاست که خودمحور هستند و نشان دهنده مومن بودن آنها است .وی از نفت پارس به عنوان یکی از ویترین های با  افتخار  و مهم ستاد اجرایی فرمان امام نام برد و تصریح کرد: انتظارات از نفت پارس زیاد است و باید در سالجاری با رشد تولید و عملکرد و همچنین تعالی سازمانی این حرکت را ادامه دهیم که این مهم فقط با تلاش و همدلی همکاران و مدیران مجموعه تحقق میابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از 41 نفر از کارکنان با عملکرد نمونه این مجموعه  و10 نفر از برگزیدگان مسابقه تعالی سازمانی ودو پیشنهاد برتر در نظام پیشنهادات تقدیر به عمل آمد .