به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی آرین سلیمی با درخشش در رقابتهای المپیک  ۲۰۲۴ پاریس با درخشش بی نظیر،  مدال طلای وزن مثبت ۸۰ این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص  داد و پرچم خوش رنگ ایران اسلامی مان را به اهتزاز درآورد.

بر اساس این گزارش، مهندس امیررضا دوران مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ضمن عرض تبریک به ملت فهیم کشور عزیزمان افزود:  سلیمی از تکواندوکاران باشگاه زاگرس جنوبی است که با کسب این مدال خوش رنگ، ضمن اثبات توانمندی های منحصربفرد خود و درایت کادر فنی تیم تکواندوی ایران، جایگاه تیم تکواندو زاگرس جنوبی در حمایت از استعدادهای ورزشی را نیز به معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: بدون تردید حصول چنین دستاوردهای افتخارآمیزی مرهون حمایت‌های تمامی ارکان در سطوح وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای نفت مناطق مرکزی ایران و بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بوده است که در قالب مسئولیتهای اجتماعی از هیچ گونه تلاشی در جهت موفقیت و شکوفایی چنین استعدادهایی دریغ نورزیدند.

این گزارش  می افزاید: آرین سلیمی علاوه بر مدل طلای  وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم المپیک ۲۰۲۴ پاریس،مدال های برنز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ باکو، برنز  یونیورسیاد تابستانی ۲۰۲۱،نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲  و نقره  جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ را نیز در کارنامه خود  دارد.