به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در جلسه پیش بینی بهره دهی چاههای این شرکت برای نیمه دوم سال 1403 که در مشهد در حال برگزاری است ، با تقدیر از زحمات همکاران در شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب به دلیل انجام تعهدات تکلیفی تولیدی خاطرنشان کرد : بروز و ظهور همه این موفقیت‌ها در تلاش‌های همکاران خوبمان در سه شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی، غرب و شرق است و برایند  این همدلی خود را انجام تعهدات تکلیفی نشان داده است.

وی با تبریک 19 شهریور سالروزتاسیس شرکت بزرگ نفت مناطق مرکزی به همکاران و خانواده های آنها تصریح کرد : مسیر طی شده حاصل ربع قرن اندوخته دانش و تجربه هزاران نفر از همکاران باعث تعالی شرکت شده و ماحصل آن در عرصه های مختلف تربیت نسلی از مدیران که سکاندار رده های بالای مدیریتی صنعت نفت اعم از وزارت و معاونت های آن است .همچنین فعالیت در بیش از 14 استان با وجود شرایط جغرافیا و اقلیم بسیار متفاوت نیازمند مدیریت هوشمندانه و اشراف به تصمیم گیری و همکاری با مسئولان و مقامات محلی و استانی و لحاظ کردن مناسبت های مختلف فرهنگی در تصمیمات کلان است تا به تحقق خواسته ها بدون تعارض منافع دست یافت . 

مهندس حیدری خاطرنشان کرد :چشم اندازی که برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران متصور هستیم ، توانایی رقابت در عرصه های بین المللی است و این محصول تجارب مدیریت های مختلف است که در این 25 سال در خزانه فکری این شرکت ثبت شده است. تبادل نظرات  بر غنای آن افزوده است و پشتوانه آن نیز با ایثار و روحیه جهادی ممزوج شده و باعث تسریع در روند حرکتی فعالیت های شرکت شده است. برترین جلوه و نمود عینی روحیه جهادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار و ارث داریم  که در حوزه تامین انرژی یک روز وقفه در تولید و صادرات  نفت ایجاد نشد که این مرهون رزمندگان عرصه تولید و همکاران صنعت نفت بود.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، انتخاب مهندس محسن پاکنژاد به عنوان وزیر نفت  جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفت و بیان داشت : حضور مهندس پاکنژاد در بالاترین مقام تصمیم ساز صنعت نفت مایه مباهات است چرا که ایشان از فرزندان خلف این صنعت معظم است وبا تدبیر وهمکاری همه ارکان صنعت نفت ، زمینه تحول بنیادی در این صنعت فراهم  می شود. همچنین دکتر حمید بورد معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نیز با تجربه بسیار و شناخت کامل و جامع از همه ارکان و ساختارهای صنعت نفت از حیث ستادی و عملیاتی و شناخت فرهنگ سازمانی نیز به عنوان بازوی توانمند اجرایی وزیر نفت کمک شایانی در این روند رو به جلوی شرکت ملی نفت ایران می نماید و همه همکاران و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای دستیابی به این خواسته از هیچ کوشش و همکاری به لحاظ وظیفه ملی ، دینی و سازمانی دریغ نخواهند داشت. 

مهندس حیدری با تبریک به  مجموعه هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران حضور آنان را برای پیشبرد طرح و پروژه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مغتنم شمرد و افزود: حضور اعضای هیئت مدیره که نیروهای بسیار قوی و توانمند هستند، این امکان را فراهم می سازند که با تصمیمات خود در پیشبرد طرحها و پروژه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تسهیل ایجاد نمایند.   .

بر اساس این گزارش جلسات پیش بینی تولید نفت مناطق مرکزی ایران جهت تولید زمستانی 1403  به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در حال برگزاری است در این جلسات تعهدات تولید تکلیفی  شرکت های بهره برداری نفت و گاز غرب ، نفت و گاز زاگرس جنوبی و نفت و گاز شرق و نیز میدان گازی سراجه قم مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد .