به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط‌عمومی بانک سینا، این بانک برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام سهامداران خود را که همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا سهامدار این بانک باشند، اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، سود سهام سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، از تاریخ 31 تیرماه 1403 پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین سهامداران حقیقی غیرسجامی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند از تاریخ اول شهریورماه امسال با مراجعه به هر یک از شعب بانک سینا در سراسر کشور و ارائه کارت ملی یا اعلام کد بورسی، نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

صندوق‌ها و سبدهای سرمایه‌گذاری نیز از ابتدای شهریورماه می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سینا با ارائه درخواست مکتوب به همراه مستندات اعم از اعلام شماره شبای حساب، آگهی تأسیس، تصویر مجوز فعالیت و قرارداد سبدگردانی، سود سهام خود را دریافت کنند.

بر این اساس، سود سهامداران حقوقی هم حداکثر طی چهار ماه از تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا از طریق مکاتبه با مدیریت سرمایه‌گذاری، سهام و شرکت‌های این بانک و با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره شبای حساب و تصویر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز شرکت، پرداخت خواهد شد.

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا ساعت 8 صبح روز یکشنبه 10 تیرماه سال جاری در مجتمع رفاهی باغ پردیس تهران واقع در انتهای بزرگراه ارتش برگزار می‌شود.