به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مقامات شهرستان کوهدشت و همچنین برخی از مشتریان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه شهرستان کوهدشت با تقدیر و تشکر از مجموعه اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این موضوع اشاره کرد که خوشبختانه عملکرد بانک در این شهرستان بسیار مطلوب بوده و امید است با افتتاح ساختمان بازسازی شده شعبه، همشهریان به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را از بانک دریافت کنند.

در این مراسم «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از اقدامات صورت گرفته در زمینه بازسازی و ساخت شعب جدید در استان لرستان تمجید کرد.

وی اظهار داشت: افتتاح و بازطراحی شعب بانک تأثیر فراوانی در افزایش رفاه مشتریان دارد و همین موضوع سبب می‌شود مشتریان با رضایت بیشتری از خدمات بانک استفاده کنند.

«ازگلی» ضمن تقدیر از همکاران مدیریت شعب استان لرستان بابت پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص ساخت و بازسازی شعب استان بر اساس هویت بصری جدید، از مدیرعامل و مجموعه ادارات مرکزی و اولیای بانک بابت حمایت‌های صورت گرفته در این خصوص تشکر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: همه شعب قدیمی بانک با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید در آینده نزدیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر مبنای هویت بصری جدید و دستورالعمل‌های ابلاغ شده بهسازی شوند.

«ازگلی» با تأکید به همه کارکنان مبنی بر استفاده از ظرفیت استان در راستای برگزاری جشنواره‌های فصلی مرتبط با صنوف فعال در استان و همچنین اعلام حمایت همه‌جانبه اولیای بانک از استان‌های فعال در زمینه جذب حساب‌های حقوقی و حقیقی، خواستار افزایش منابع، کنترل مصارف و کاهش مطالبات شعب استان شد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه خاطرنشان ساخت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های کارتخوان، طراحی محصول مرتبط با اصناف، بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی، راه‌های مؤثری برای جذب منابع ماندگار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هدف اصلی خود را بر پایه اصول قرض‌الحسنه بنا نهاده و به هیچ عنوان قصد بنگاه‌داری ندارد، از این رو باید نحوه خدمت‌رسانی شعب در شأن مردم ایران باشد.

در این مراسم «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک نیز با تأکید بر فعالیت همه‌جانبه همکاران در زمینه جذب و بازاریابی اصناف و کسبه خرد در استان به‌ویژه شهرستان کوهدشت، خواستار افزایش آمار فعلی شعبه در این زمینه شد و به این نکته اشاره کرد که فضای ایجاد شده بر اساس هویت بصری جدید شعب بانک تأثیر به‌سزایی در زمینه جذب مشتریان دارد.

وی با تأکید به همه کارکنان در زمینه ارائه خدمات به مشتریان با بهره‌گیری از اصول مشتری‌مداری، خواستار نفوذ در بازارهای کسب‌وکار خرد و طراحی محصولات جدید و خاص جهت ارائه خدمت به مشتریان بانک شد.

در ادامه «ولی ساجدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان لرستان با اشاره به رشد شاخص‌های  شعبه کوهدشت در بازه چهار ماه نخست سال جاری، گزارشی از روند بهسازی و ساخت شعبه جدید بر اساس هویت بصری جدید بانک ارائه کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین تغییر فضای شعبه کوهدشت، باید در آینده نزدیک شاهد تحقق اهداف تعیین شده برای شعبه باشیم.

گفتنی است شعبه کوهدشت از ابتدای سال جاری تا کنون بیشترین حجم جذب منابع و پرداخت تسهیلات را در میان شعب استان داشته است.

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه سفر خود به لرستان از شعب دورود، ازنا، الیگودرز و بروجرد نیز بازدید کرد. وی همچنین جلسه‌ای با حضور کارکنان بانک در استان لرستان داشت.