به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان با بیان اینکه طی دوسال گذشته بخش زیادی از مسائل و مشکلات مجموعه شهروند را با کمک یکدیگر حل کردیم افزود: امیدوارم امسال نیز با همدلی و انگیزه مضاعف، تحولات خوبی را به ویژه در حوزه مشتری مداری رقم زده و در قامت یک شرکت موفق در اقتصاد کشور نقش آفرین باشیم.

مدیر عامل شرکت شهروند با تاکید بر هوشمندسازی و ارتقا زیرساخت‌ سامانه‌های فروش و مالی گفت: بلوغ نرم افزاری شرکت شهروند و ثبت اسناد مالی در سیستم‌های جدید جزو اولویت‌هاست، همچنین با استفاده از مزایای هوش تجاری ضمن تحلیل رفتارمشتریان، مدیریت زنجیره ‌تامین و پیش‌بینی و تحلیل فروش، با ارائه خدمات ویژه و یک ارزش افزوده، رضایتمندی مشتریان فروشگاههای شهروند را افزایش دهیم. 

وی در ادامه به برنامه محوری و تعیین بازه زمانی برای اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام همچون نبرد، ماهان، شهریار و پایانه شرق تاکید و گفت: روند توسعه فروشگاههای شهروند در قالب فرانچایز و هایپری، امسال با مشارکت بخش خصوصی شتاب بیشتری بگیرد و پروژه‌های جدید با درنظرگرفتن صلاح و صرفه مجموعه شهروند آغاز شود.

داود قربانیان با بیان اینکه حضور تیم‌های مختلف ستادی در فروشگاههای شهروند پررنگ تر شده گفت: تا پایان سال با وحدت رویه و ایجاد کارگروه‌های ارزیابی، نواقص، آسیب‌ها و چالش‌های اقدامات صورت گرفته را شناسایی و به دنبال آن پروژه‌های بهبود طراحی شود تا راهبردی روشن و شتاب دهنده‌ در مجموعه تعریف و عملیاتی شود.

گفتنی است، در این نشست گزارش عملکرد معاونین و مدیران شرکت پیرامون مصوبات جلسه گذشته و چالش‌ها، آخرین پیشنهادها و نقطه نظرات متعددی ارائه و بررسی شد.