زمانیکه هوا گرم میشود، بیشتر از قبل نیاز به یخچال احساس میشود. دستگاهی که برای نگهداری مواد غذایی و فاسد نشدن آن ها برای هر خانواده ای از اهمیت بالایی برخوردار است. گوشت، مرغ، ماهی و مواد غذایی گرانه! حالا فکر کنید همین مواد را داخل فریزر یا یخچال نگهداشتید ولی دستگاه شما خراب است و نگران فاسد شدن مواد غذایی به نگرانی هزینه تعمیرات یخچال فریزر شما اضافه شده است.

چیکار کنیم؟ برای تعمیرات یخچال با کجا تماس بگیریم؟ چگونه به نگرانی هامون پایان بدیم؟ مگه تعمیرکاران یخچال متوجه دغدغه ما هستند؟ اون ها فقط به فکر جیب خودشون هستند.

منم مثل شما تمامی این دغدغه هارو داشتم تا اینکه با یک پلتفرم خدماتی آشنا شدم و میخوام در آخر این مقاله به رسم تشکر معرفیشون کنم. اما قبلش لازم میدونم تا در رابطه با تمام دغدغه ها و آزار و اذیتی که این مدت به من و اکثر مردم ایران وارد شده است، بنویسم.

چرا در فصل گرما تعمیرکاران یخچال مردمو اذیت میکنن؟

قبل از اینکه درباره تعمیرکاران تحقیق کنم، اصلا بهشون هیچ حقی نمیدادم. اما امروز کمی بهشون حق میدم، ولی قرار نیست مردمو اذیت کنن، دروغ بگن، سر کار بذارن، بد قولی کنن، پشتیبانی خوب نکنن و ...

هر کارگر، کارمند یا آدم معمولی که در این جامعه زندگی میکند، معمولا در تمام 12 ماه سال درآمد خوبی ندارد و بعضی از ماه های سال به اصطلاح پیک یا همان شلوغی کار برایشان محسوب میشود. این موضوع برای تعمیرکاران یخچال هم شامل میشود.

تعمیرکاران یخچال، کولرگازی و دستگاه های برودتی در فصل گرما درآمد بیشتری دارند و به نسبت الباقی ماه های سال فعالیت بیشتری میکنند. از این حیث آن ها تمایل دارند تا تعداد بیشتری خدمات دهند و به همین دلیل کیفیت آن ها فدای کمیت میشود.

اما ما مردم عادی چه گناهی کردیم؟

شاید همه ما تا به امروز درگیر شارژگاز یخچال شده باشیم. یک تعمیرکاری با کپسول گاز وارد خانه ما میشود و برای رفع مشکل گرم شدن داخل یخچال شارژ گاز میکند و میرود.

بزرگترین مشکل تعمیرکاران یخچال در همین قسمت است. دقت نمیکنند! اگه یخچال نیاز به شارژ گاز دارد، حتما قبلش نشتی رخ داده و باید نشت یابی و سپس شارژ گاز شود. این موضوع را سرپرست تعمیرکاران آی پی امداد با من در میان گذاشت. که واقعا نکته خوبی بود.

به خاطر شلوغی در پیک کاری، تعمیرکاران با عجله و بدون کیفیت میخواهند کارشان را انجام دهند تا به آدرس دیگری مراجعه کنند و به همین منظور کیفیت خدمات پایین میاید.

راهکار چیست؟

از یک فرد عادی که در دیوار تبلیغات میکند خدمات نگیرید. این اولین راهکار شما است.

زور شما به تنهایی به تعمیرکار نمیرسد. آن هم تعمیرکاری که فقط از او یک شماره تماس دارید و دیگر هیچ اطلاعاتی ندارید.

اما تعمیرکارانی که در شرکت های معتبر به مانند آی پی امداد فعالیت میکنند، شناخته شده تر هستند. مدارک احراز هویت، ضمانتنامه، قرارداد و ...نزد شرکت دارند. درسته که زور من و شما به تعمیرکار نمیرسد، اما زور شرکت یا پلتفرم به تعمیرکار میرسد.

البته فراموش نشود که شرکت های بسیاری هستند که از تعمیرکاران بی مسئولیت تر میباشند. اما طبق تحقیقات وسیعی که من انجام دادم و خدماتی که دریافت کردم و به دوستان خودم هم معرفی کردم و در اجماع به این اتفاق نظر رسیدیم که آی پی امداد را به عنوان یک شرکت معتبر معرفی کنیم. شر کتی که خدمات با کیفیتی ارائه میدهد. جایی که مشتری حرف اول و آخر را میزند. جایی که نیاز نیست حنجره خودتان را پاره کنید و با یک مسئول بی مسئولیت صحبت کنید. فقط کافیه داخل پنل خودتان مشکل را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان به مشکل رسیدگی شود.

اگر هم از تعمیرکار قبلی رضایت نداشتید، در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکار را تعویض میکنند.

آی پی امداد جاییه که به صورت تخصص خدمات تعمیرات را به مردم ارائه میدهد. من و دوستانم از دریافت خدمات این مرکز کاملا راضی بودیم و به شما هم پیشنهاد میکنم.

22

 

برای تعمیر یخچال سایت آی پی امداد به نشانی ipemdad.com و شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 را به شما عزیزان معرفی میکنم تا یک تجربه خوب کسب کنید.