به گزارش اکونا پرس، مدیر امور بین‌الملل دانشگاه اوزیگین، آقای فورکان کاراکوللوکجو (Furkan Karakullukcu)، از تاریخ 7 تا 10 تیر 1403، در مجموعه آرتان بورس تاپ، مرجع مشاوره ایرانیان برای تحصیل در ترکیه، حضور پیدا کردند.

ایشان برای حضور در آزمون بورس تحصیلی دانشگاه اوزیگین که در روز 10 تیر 1403 در تهران برگزار می‌شد، به ایران آمدند و علاوه بر بازدید از آزمون، پاسخگوی سوالات متقاضیان تحصیل در ترکیه بودند.

آزمون بورس تحصیلی دانشگاه اوزیگین برای اولین‌ بار در ایران برگزار شد تا علاقه‌مندان تحصیل در برترین دانشگاه غیرپزشکی ترکیه و پنجمین دانشگاه خصوصی این کشور راهی آسان برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند.

این آزمون به منظور حمایت از متقاضیان رشته‌های غیرپزشکی برگزار شد. داوطلبان آزمون با استفاده از 40 تا 75 درصد تخفیف، از هزینه‌های تحصیلی کمتر تا 13500 دلار در سال بهره‌مند خواهند شد و آموزش زبان ترکی رایگان فرصت ویژه‌ دیگری است که برای آن‌ها فراهم گردید.

جلسه‌ای به منظور همکاری‌های بیشتر میان مدیر امور بین‌الملل دانشگاه اوزیگین با مدیر مجموعه آرتان بورس تاپ برگزار شد و طرفین توافق‌نا‌مه‌ای بر همین اساس امضا کردند. آقای فورکان کاراکوللوکجو با اعضای مجموعه آرتان دیدار داشتند و در نشستی که برگزار شد، خاطر نشان کردند: «مجموعه آرتان بورس تاپ نماینده رسمی دانشگاه اوزیگین است.»

منبع: آرتان بورس تاپ