به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" در ابتدای این نشست ضمن قدردانی و تشکر از مدیران ارتباطی صنایع گفت: صنایع و کارخانجاتی که در سال های گذشته رونق داشته و اکنون راکد شده‌اند باید به سمت صنایع سبز و برتر بروند که این امر با حضور شهرداری و آماده سازی بستر مناسب سرعت بیشتری می گیرد.

وی در ادامه با بیان طرح معابر مشارکتی در منطقه افزود: هدف از اجرای این طرح تبدیل معابر خاکی موجود در مجاورت صنایع به معابر اساسی و ارتقاء کیفیت جهت استفاده خودروهای عبوری و در نتیجه تاثیر مثبت در نگهداشت خدمات شهری معابر است.

پوریافر اظهار داشت: پروژه های مسکونی مختلفی در منطقه ۲۱ در حال ساخت است و چه بهتر که با اجرای طرح های مشارکتی و توجه به ظرفیت های منطقه از جمله فرودگاه، همجواری با صنایع و تکنولوژی بتوانیم ارتباط مناسبی بین سکونت و صنعت برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  من و همکارانم در منطقه ۲۱ سعی برآن داریم تا با ساخت پروژه های مسکونی اقدام به انتقال و ورود پرسنل صنایع و کارخانه ها از سطح شهر تهران به این منطقه کنیم تا با این امر از ترافیک شهر تهران کاسته شده و همچنین با برگزاری نمایشگاه ها و ارائه محصولات این صنایع و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در صنایع همراه با سکونت، بسیاری از مشکلات و سختی های عبور و مرور، هزینه و زمان حل شود.