به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در بازدید خود از محور خیابان جانبازان شرقی(گلبرگ) تا ابتدای بزرگراه شهید باقری، بازدیدهای میدانی طرح الگوی خدمت را در راستای معرفی محورهای شهری نمونه در حوزه‌های مختلف نگهداشت شهر دانست که با بازدید میدانی و رصد این محورهای منتخب، موارد شناسایی و برای اجرای دقیق آن برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

تنهایی در این بازدید با همراهی معاونین و مدیران منطقه، رصد مستمر ناحیه یک در راستای بازسازی و همسطح‌سازی آسفالت معبر، جمع‌آوری دریچه‌های مازاد و همسطح‌سازی زیرمخزن‌ها را خواستار شد و برنگهداشت صحیح موارد مورد اشاره تأکید کرد.

وی همچنین بر آراستگی و نظم‌دهی به فضاهای سبز جانبی خیابان جانبازان شرقی از جمله پنهان‌سازی لوله‌های آبرسانی به فضای سبز، کاهش زوائد بصری در پیاده‌راههای معبر، بهسازی، رنگ‌آمیزی و تعویض برخی از مبلمان شهری تاکید کرد و دستورات لازم را در این حوزه صادر نمود.

براساس این گزارش۴محور شهید آیت، جانبازان شرقی، دردشت و آیت‌اله خوشوقت به عنوان محورهای منتخب اجرای طرح الگوی خدمت در شهر در دستور کار مدیریت شهری منطقه و برنامه‌ریزی برای اجرا قرار دارند.