به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ ؛ این جلسه با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین و مدیران در سالن جلسات شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در این نشست با بیان اینکه این گونه جلسات به طور دائم  و برنامه ریزی شده در این منطقه برگزار می شود، افزود: اگر نیازهای مردم منطقه به درستی تشخیص داده شود و پروژه ها بر همان اساس تعریف شود قطعا اثرگذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: احصاء موارد مدنظر نیاز به دقت ویژه دارد، از این رو به صورت میدانی رصد و موارد مورد نیاز احصاء و با همکاری معاونین و شهرداران نواحی، اجرایی می شود.

کمالی زاده تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح الگوی خدمت تا کنون در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمران فعالیت ها و اقدامات زیادی صورت گرفته که میتوان به پخش و لکه گیری آسفالت، تجهیز وتکمیل المان های شهری و ترافیکی، نظافت شهری، لایروبی مسیل ها و دیگر اقدامات نگهداشت شهر اشاره کرد.

در ادامه این نشست مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد، گفت: این طرح ها در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است، اظهار کرد: به مناطق پیشنهاد می شود اقدامات و فعالیت های منطقه خود را در این طرح تجمیع و با تهیه کلیپی معرفی کنند 

دعوت از معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای بازدید از معبر های اجرا شده طرح و برگزاری جلسه معرفی طرح ۳۶۰ با حضور شهرداران نواحی از دیگر مواردی بود که از سوی فیاض مطرح شد. 

شایان ذکر است در پایان این جلسه هریک از معاونین اجرایی منطقه ۴ با ارایه برنامه ها و طرح های خود در زمان بندی مشخص توضیحات مبذولی را در این خصوص بیان کردند.