به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد دستگاه های خدمات رسان و تقدیر از اقدامات انجام شده، برنامه های سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه جلسه، نماینده اداره برق منطقه اعلام داشت تعداد 80 پایه تیر برق معارض و فرسوده در سطح منطقه جابجا و تعویض شده است و تعداد 35 پایه نیز تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین سازمان آتش نشانی اعلام داشت از 100 مورد شیرهیدرانت مورد نیاز منطقه تعداد 36 عدد جهت نصب، تحویل اداره آب منطقه‌، شده است.

رئیس اداره امور املاک ثبت استان نیز  با بیان اینکه مهمترین مسئله املاک فاقد سند در منطقه 9 سلسله ایادی می ­باشد اظهار داشت خوشبختانه ثبت همکاری ­های لازم را برای اخذ سند املاک قولنامه ­ای انجام داده است.

در این جلسه مقرر شد اتصال به شبکه فاضلاب در این منطقه تکمیل شود. در ادامه این جلسه مدیر آب منطقه ­ای عنوان کرد با توجه به اینکه استعلامات پلاک ­های واقع در نهر طولانی می­شد با پیگیری های انجام شده و بازدیدها، مقرر شد جهت تسریع در روند نوسازی، مرحله استعلام ­ها حذف شود.

 مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جمع بندی این جلسه خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده توسط سازمان نوسازی شهر تهران، سرانه­ های خدماتی از طریق توافق با پادگان جی و تصویب در کمیسیون ماده 5 در منطقه 9  افزایش می ­یابد.