به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در بازدیدی که از سوی کارشناسان و مدیر اداره رفاه و آسیبهای اجتماعی حوزه اجتماعی منطقه 22 از بنیاد خیریه حب الرضا(ع) صورت گرفت؛ مقرر شد ضمن ارائه اطلاعات این خیریه در خصوص اجرای اقدامات حمایتی به نیازمندان و بازدید از فضاهای تحت اختیار خیریه، توافقات لازم جهت آزادی زندانیان نیازمند مالی غیرعمد در ماه محرم و راه اندازی پویش ازدواج آسان پس از ماه محرم در منطقه ۲۲ انجام شود.

حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ در این باره اظهار کرد: در راستای رفع نیازهای نیازمندان منطقه در زمینه های معیشتی، تحصیلی و ازدواج جوانان کم بضاعت منطقه ۲۲ رایزنی هایی با خیریه حب الرضا(ع)انجام شده تا با برگزاری برنامه های مشارکتی و دوجانبه نیازمندان محلات منطقه شناسایی و در جهت دستگیری از آنان اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از افراد و خیریه‌ها از اقشار نیازمند جامعه می‌تواند در کاهش مشکلات آن‌ها موثر و مهم باشد، خاطرنشان کرد: در این میان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 حلقه واصله بین این موسسه و نیازمندان محلات منطقه است تا با معرفی این افراد قدمی در جهت محرومیت زدایی و کمک به این اقشار صورت پذیرد.

در این برنامه مقرر شد؛ خیریه مذکور ضمن همکاری در زمینه های ارائه وام بلاعوض، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ودیعه مسکن، جهیزیه و .... گزارشات فعالیت های مستمر خود را در اختیار اداره خدمات اجتماعی منطقه ۲۲ قرار دهد.