به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سیدمحمد قاضی میرسعید با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه و امنیت بیشتر شهروندان و استفاده بیشتر از بوستان ها و فضاهای سبز شهری در فصل تعطیلات مدارس، پیش از پایان فصل بهار و فرارسیدن تابستان اقدامات اساسی در بوستان های منطقه 4 عملی شد.

وی گفت: در این راستا  می توان به بهسازی مجموعه های بازی، ورزشی و بدنسازی از جمله نصب 5 کمپلکس جدید بازی کودکان در بوستان های فتاحی، شهید کرد، آلاله، حسام و شمعدانی  و 4 مجموعه ورزشی جدید در بوستان های علی بخشی، شقایق، آلاله و سمرقندی و تعمیر و رفع نقص وسایل بازی و بدنسازی موجود و رنگ آمیزی آنها اشاره کرد.

معاون شهردار منطقه 4 افزود: از جمله اقدامات انجام گرفته در این عملیات نصب کفپوش های جدید زمین بازی کودکان به متراژ 1500 مترمربع در بوستان های شهید کاظمی، سمیه، کسری و فرهنگسرای اشراق و مرمت کفپوش های موجود، ایمن سازی نقاط پرتگاهی بوستان های ناحیه 8 که این اقدام از بوستان نسیم صبا با نصب نرده فلزی به متراژ 200 مترطول آغاز شده و در بوستان های ساحل، فلق و صلح و دوستی نیز انجام می شود و مرمت، بازسازی و ایمن سازی اسکان کارگری بوستان پلیس با همکاری معاونت عمران از فعالیت های صورت گرفته در بوستان های منطقه 4 است.

وی در ادامه از نصب علائم هشدار خطر بر روی تابلو برق های بوستان ها، پایه برج های نوری و آبنماها و نصب درپوش پایه چراغ ها و نصب المانه ای بوستانی ازجمله نیمکت، سطل زباله و... به تعداد 50 عدد و مرمت و رنگ آمیزی المانه ای موجود نیز خبر داد.

قاضی میرسعید گفت: امیدواریم با اقدامات انجام گرفته که همگی با نگاه کارشناسانه، علمی و برنامه ریزی شده اجرایی شده است، توانسته باشیم رضایت و خرسندی شهروندان را کسب کرده باشیم.