به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه بررسی روند اجرای طرح الگوی خدمت با حضور سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی در سالن جلسات شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد.

سیدمحمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق در این جلسه ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در منطقه۱۳ گفت : برنامه ریزی مناسب شاخص قوت اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه۱۳ است که با همفکری شهردار منطقه و پیگیری نواحی، سرعت عمل خوبی در جهت پیشبرد اهداف این طرح مشاهده می شود. 

 وی افزود: هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و مشهود برای شهروندان است که انتظار می رود مناطق پیگیر موضوعات همه جانبه در محور های الگوی خدمت باشند و در این محور ها عناصر زیبایی شناسی و کاربردی بودن را به کار گیرند که تکمیل کننده پروژه ها باشند. 

 سیدمحمد فیاض با ارزیابی خوب عملکرد منطقه ۱۳ در این طرح، موارد و نکاتی را نیز برای پیشبرد بهتر و رفع کاستی ها و مسائل طرح یادآور شد. 

 *کاهش ۲۰ درصدی پیام های ۱۳۷ با اجرای طرح الگوی خدمت در منطقه۱۳*

محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای فرآیند برنامه ریزی طرح الگوی خدمت گفت: از ابتدای اجرای طرح الگوی خدمت تا کنون در حوزه های خدمات شهری، ترافیک و عمران فعالیت ها و اقدامات زیادی با تلاش همکاران ما در نواحی در ۱۲ محور کاری پیگیری شده که از آن جمله می توان به مرمت و بهسازی آسفالت معابر، پیاده روسازی و اصلاح معابر، مرمت و احداث نهر و جدول، زیباسازی میادین و معابر، بهسازی و ایمن سازی بوستان ها، خط کشی ترافیکی معابر، تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی ، بهسازی و ایمن سازی بوستان ها، خط کشی ترافیکی معابر، تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی و بهسازی ایستگاه های حمل و نقل عمومی اشاره کرد.   

وی افزود: جلسات به طور دائم و برنامه ریزی شده در این منطقه برگزار وضمن بازدید میدانی ، موراد و موضوعات هر هفته به طور مستمر پیگیری می شود. 

شهردارمنطقه۱۳ اظهار داشت: پس از اجرای طرح الگوی خدمت و پیگیری موضوعات مرتبط با شهر، پیام های ۱۳۷ با ۲۰ درصد کاهش روبرو بوده است. 

پیش از جلسه صبح امروز بازدیدی نیز از محور های الگوی خدمت در محله امامت و چهار معبر منتخب با حضور مدیر کل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق و شهردار منطقه۱۳ انجام و پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.