به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از کارکنان این منطقه که به تازگی بازنشسته شده اند تجلیل کرد؛ اظهارداشت: اینکه کارکنان با سابقه 30 تا40 سال در حوزه مدیریت شهری به شکل صادقانه برای شهروندان خدمت می کنند و از تجارب بالایی برخوردار هستند و باید تجارب آنها در اختیار نیروهای جوان قرار گیرد.

وی در این دیدار که با محوریت تجربه و تدبیر بازنشستگان تکیه گاه نسل امروز برگزار شد؛ گفت: برای اینکه در امور شهروندان در حوزه صدور پروانه و شهرسازی تسریع شود باید درکنار برخورداری از علم روز از تجربه و تخصص پیشکسوتان این حوزه برخوردار شویم.

نصرتی ادامه داد: در دیداری که با مدیران و استادان دانشگاه برتر کشور از جمله دانشگاه شریف و علامه طباطبایی داشتیم موضوع برخورداری از ظرفیت‌های موجود برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور شده است.

وی خاطر نشان کرد: باید فرآیندی شکل گیرد تا بازنشستگان همچنان با سیستم در ارتباط باشند و از تجارب و ایده های شان در راستای تحول و شکوفایی شهری با هدف کسب رضایتمندی شهروندان استفاده شود.

 در این دیدار کارکنان بازنشسته ضمن بیان خاطرات شان از برگزاری این مراسم ابراز رضایت کردند و سپس مورد تقدیر و تجلیل مدیریت شهری قرار گرفتند.