به گزارش اکونا پرس،

مهدی صالحی،شهردار منطقه دو در ادامه افزود: در طول این سه سال خدمت به عنوان شهردار منطقه دو توفیقاتی در مواردی که حل نشدنی بود حاصل شد. در محله فرحزاد که یکی از پر چالش ترین محلات بوده ،ما توانستیم بعد از حدود ۹سال پروانه ساخت و ساز صادر کنیم ، ساماندهی دره فرحزاد بعد از سالها به نتیجه رسیده ولی به دلیل یک سری محدودیت ها بهره برداری آن کمی به تاخیر افتاده است.

شهردار منطقه دو ادامه داد: پروژه هایی که از زمان گذشته در آن هزینه و سرمایه گذاری شده ولی تاکنون به دلایلی متوقف شده بودند ،از آن ها به عنوان اندوخته گذشته به نفع الان بهره برداری می‌شود.

صالحی یادآور شد: از سال۹۱ تا ۹۳در دره فرحزاد ،۷۲۱ پلاک تصرفی توسط مناطق دو و پنج خریداری شده که در گذشته به هزینه امروز حدود ۷همت هزینه شده بود ولی به دلیل عدم پیشرفت و اجرای پروژه تبدیل به محل حضور معتادین شده بود .

ما ابتدا معتادین را از منطقه پاک کرده و ساماندهی شدند و پروژه قابل سکونت شد.

وی در ادامه افزود:از جمله اقدامات دیگر شهرداری منطقه دو محله اسلام آباد می باشد که از معضلات گذشته شهر تهران بوده که از شورای اسلامی شهر تهران و ولز کمیسیون ماده پنج مصوبه دریافت شد اقدامات اجرایی آن شروع شده است . زیرساخت های اجرایی مجموعه های ورزشی ،مجموعه های خدماتی و میادین تره بار در حال اجراست. امیدواریم درانتهای طرح از یک چالش شهری به یک محله الگویی ایرانی-اسلامی تبدیل شود.

صالحی گفت: ساماندهی عرصه هایی که به واسطه اقدامات عمرانی به عنوان حق شهراز شهر تهران گرفته شده از دیگر اقدامات ماست،در میدان کوثر ،میدان دریان حدود ۱۷ سال گودی وجود داشت که حدود ۱۱متر عرض خیابان گرفته شده بود و امسال توانستیم این حق شهر را برگردانیم.

شهردار منطقه دو ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی هم دستاورد خوبی داشتیم ،تکمیل خطوط ۶و ۷ و نوسازی صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی کاملا نو و استفاده از خودروهای داخلی در منطقه دو از جمله اقدامات انجام شده است.