به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه درهم اندیشی با «مهدی صداقتی» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، « هادی حق‌بین» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه بسیج_شهید محلاتی به عنوان پروژه شاخص عمرانی_ترافیکی در این بخش از پایتخت نام برد.

وی با بیان اینکه با احداث تقاطع غیرهمسطح محلاتی به بسیج، شاهد روان تر شدن ترافیک جنوب شرق پایتخت و کاهش مسیر ترددی شهروندان خواهیم بود، از اهتمام شهرداری منطقه برای تسریع در روند اجرای این طرح خبر داد.
هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این جلسه با تأکید بر اینکه با احداث تقاطع غیرهمسطح محلاتی به بسیج با کاهش ترددها در پهنه جنوب شرق تهران مواجه خواهیم شد، افزود: تکمیل این تقاطع غیر همسطح علاوه بر تأمین تمام گردش‌های موردنیاز ترافیکی، شرایط لازم برای توسعه آتی ادامه شرقی بزرگراه شهید محلاتی و اتصال به آزادراه شهید شوشتری را فراهم خواهد کرد.
«مهدی صداقتی» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نیز با مؤثر دانستن احداث این پروژه یاداور شد: احداث تقاطع غیرهمسطح محلاتی به بسیج معضلات ترافیکی را در منطقه ۱۴ مرتفع خواهد کرد.
شهرابی نیز در پایان با اشاره به بازدیدهای منطقه ای تیم مدیریت شهری منطقه از موقعیت پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه بسیج_شهید محلاتی و روند فعالیت آن، افزود: این بازدیدها به منظور رصد پیشرفت و روند اجرای این طرح عمرانی_ترافیک استمرار خواهد داشت و تعامل و همکاری لازم از سوی منطقه با نهادهای متولی برای تسریع و تسهیل تکمیل طرح صورت می پذیرد.