به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" در این نشست ضمن تشکر از همکاری همکاران در معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، یگان حفاظت گفت: اکنون زمان حفظ وضعیت موجود است که آن هم با هماهنگی، همکاری و وحدت سه حوزه صورت می پذیرد، زیرا که هدف از اجرای این طرح رسیدن به شهر پاک و بدون معتاد، کودک کار و متکدی است.

وی در ادامه اظهار داشت: با وحدت و همکاری و مسیر مشخص و با برنامه ریزی و تدبیر، کار به خوبی پیش می رود و قابل اجرا است. بزرگترین راز موفقیت و پیروزی همکاری و وحدت در بین عوامل اجرایی است.

پوریافر بیان کرد: نباید در سطح منطقه فضای خالی برای تجمع این افراد مهیا باشد و استفاده بهینه از فضای های خالی این مکان ها را باید برای این افراد ناامن کنیم.

"احمد بهشتی" معاون امور اجتماعی و فرهنگی در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد همکاران در اجرای این طرح گفت: شروع این طرح از فروردین ۱۴۰۳ بوده است و ادامه دارد، زیرا که مقابله با آسیب های اجتماعی شهر تهران از اولویت های مدیریت شهری این دوره است و با بنا شدن قرارگاه اجتماعی شهر تهران در کنار دیگر نهادهای اجرایی، به پاکسازی شهر تهران از هرگونه ناهنجاری و ناپاکی خواهیم رسید.

"مسعود نوابی" معاون خدمات شهری و محیط زیست نیز در پایان این نشست ضمن تشکر از همکاران معاونت خود و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و یگان حفاظت منطقه در اجرای این طرح گفت: قطعا اگر در کنار هم باشیم، اتفاقات خوبی در اجرای این طرح در منطقه رقم می خورد و با پاکسازی فضاها (فضاهای سبز و فضاهای خالی) در سطح شهر تهران می توانیم استفاده بهینه ای از این فضاها را برای خانواده ها فراهم کنیم.