به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در جلسه ای با حضور دکتر فیاض، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و مرشدزاده معاون اداره کل هماهنگی و معاونان اجرائی منطقه۱۳، عملکرد این منطقه در طرح من شهردارم سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.  

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل شهرداری تهران در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت شهری منطقه در پیگیری مستمر پروژه‌های طرح من شهردارم گفت در طرح من شهردارم ۱ در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۸ پروژه اجرایی شده که منطقه ۱۳ جز اولین مناطقی بود که پروژه های مستمر را به اتمام رسانده است . 

وی افزود: در سال جاری، حدود ۱۶۴ پروژه طراحی شده که نسبت به سال حدود ۲/۱ درصد افزایش داشته و اعتبار آن نیز افزایش ۶۸ درصدی داشته است که در حال حاضر ۵۶ پروژه فعال و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.  

سیدمحمد فیاض اظهار داشت: نمودار ارزیابی عملکرد منطقه۱۳ نشان می‌دهد که تعداد پروژه‌های آغاز نشده این منطقه نسبت به پروژه های فعال سهم کوچکی دارد که قابل تقدیر است و مدیریت منطقه با برنامه‌ریزی منسجم می تواند ، به نتایج خوبی دست یابد و رتبه قابل قبول و برتر را کسب کند. 

ثبت مستمر پیشرفت فیزیکی و بروزرسانی مستمر سامانه و مدیریت و کنترل پروژه، ثبت پیشرفت ریالی و صورت وضعیت کارکرد پروژه ها، اصلاح برنامه زمان بندی اتمام پروژه در سامانه مدیریت و کنترل پروژه، تسریع در تکمیل پروژه های کوچک مقیاس، فعال سازی کلیه پروژه‌های مستمر فنی و عمرانی تا پایان مرداد ماه، سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار اصل کیفیت از دیگر تاکیدات مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران بود.

همچنین، شهردار منطقه۱۳ با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های طرح من شهردارم در بخش توسعه محله ای و احداثی، آخرین وضعیت پروژه های آغاز نشده را تشریح و یادآور شد: این پروژه ها در راستای نیاز شهروندان طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در حال اجراست.

وی با تقدیر از حضور میدانی و ارزیابی و پایش مستمر عملکرد مناطق توسط مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظارت در پروژه‌های من شهردارم به عنوان ابزاری کارآمد باعث می شود این پروژه ها به سرانجام برسد و برای محلات موثر باشد.